رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 تیر 1396 - 22:34
  • کد خبر : ۲۳۹۶
  • چاپ خبر : از آخرین بازی روبرتو کارلوس و کافو تا سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید
تقویم ورزشی یاریزان؛

از آخرین بازی روبرتو کارلوس و کافو تا سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید

  بخش جدید یاریزان تحت عنوان “در چنین روزی…” به بررسی اتفاقات ورزشی سالهای گذشته در تاریخ دوم جولای همچون آخرین بازی روبرتو کارلوس و کافو پیراهن تیم ملی برزیل و سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید بر اثر اختلاف با فرگوسن خواهد پرداخت. یکشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۶ _ ۲ جولای ۲۰۱۷  ———————————— ▪️ ۴۱ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بخش جدید یاریزان تحت عنوان “در چنین روزی…” به بررسی اتفاقات ورزشی سالهای گذشته در تاریخ دوم جولای همچون آخرین بازی روبرتو کارلوس و کافو پیراهن تیم ملی برزیل و سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید بر اثر اختلاف با فرگوسن خواهد پرداخت.

یکشنبه ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۶ _ ۲ جولای ۲۰۱۷

 

------------------------------------

▪️ ۴۱ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۱۹۷۶) تیم ملی ایران در دیداری دوستانه برای آماده سازی حضور در المپیک در تهران مقابل تیم ملی رومانی ۲_۲ مساوی کرد.

▪️ استبان_گرانرو (استبان فلیکس گرانرو مولینا) هافبک اسپانیایی تیم کوییز پارک رنجرز اسکاتلند امروز ۳۰ ساله شد. (۲ جولای۱۹۸۷) وی سابقه بازی در تیم های ختافه و رئال مادرید را نیز دارد.

▪️ الکس مورگان (الکساندر پاتریشیا الکس مورگان) مهاجم تیم ملی زنان آمریکا امروز ۲۸ ساله شد.(۲ جولای ۱۹۸۹) وی قبلا در تیم نیویورک فلش آمریکا حضور داشت و اکنون در تیم باشگاهی پورتلند تورنز آمریکا توپ میزند.در تیم ملی آمریکا ۱۲۵ بازی انجام داده و ۷۳ گل زده و در المپیک ۲۰۱۲ لندن در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم ملی کانادا در حالی که تا پایان ۱۲۰ دقیقه بازی ۲_۲ مساوی بود در دقیقه ۳+۱۲۰ گلزنی کرد و آمریکا به فینال رسید و توانست مدال طلای رقابتها را کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

▪️ دنی رز هافبک انگلیسی تیم تاتنهام امروز ۲۷ ساله شد.(۲ جولای ۱۹۹۰) وی سابقه بازی در تیمهای لیدز یونایتد و واتفورد را نیز دارد.

▪️ ۲۴ سال پیش در چنین روزی(۲ جولای ۱۹۹۳) تیم ملی ایران در آغاز دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۹۴ آمریکا در دمشق با تک گل حمید درخشان تیم ملی عمان را شکست داد.

▪️ بابا رحمان (عبدالرحمان بابا) مدافع غنایی تیم شالکه امروز ۲۳ ساله شد.(۲ جولای ۱۹۹۴) وی سابقه بازی در تیمهای آگزبورگ و چلسی را نیز در کارنامه دارد.

▪️ ۲۱ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۱۹۹۶) دی متئو با ۴/۹ میلیون پوند از تیم لاتزیو به تیم چلسی پیوست و رکورد نقل و انتقالات چلسی با این انتقال شکست.

▪️ ۱۷ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۰) تیم ملی فرانسه در دیدار فینال جام ملتهای اروپا ۲۰۰۰ به میزبانی مشترک دو کشور هلند و بلژیک در حالی که تا دقیقه ۴+۹۰ با یک گل از تیم ملی ایتالیا عقب بود با گل سیلوین ویلتورد بازی را به وقت اضافه کشاند و در دقیقه ۱۰۳ دیوید ترزگه گل پیروزی را زد و فرانسه ۲_۱ برد و قهرمان یورو شد.

▪️ ۱۴ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۳) ستاره انگلیسی منچستر یونایتد پس از اختلاف با سر آلکس فرگوسن از این تیم جدا شد. دیوید بکهام به رئال مادرید پیوست.

▪️ ۱۴ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۳) رومن_آبراموویچ غول نفتی ثروتمند اهل روسیه باشگاه چلسی انگلیس را خریداری کرد.

▪️ ۱۲ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۵) در فینال جام جهانی جوانان تیم ملی آرژانتین با ۲ گل لیونل مسی با نتیجه ۲_۱ تیم ملی نیجریه را شکست داد و قهرمان جوانان جهان شد.

▪️ ۱۱ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۶) روبرتو کارلوس و کافو آخرین بازی خود را با پیراهن تیم ملی برزیل انجام دادند. کارلوس در ۱۲۵ بازی برای تیم ملی برزیل ۱۱ گل زد و کافو هم در ۱۴۲ بازی ۵ گل به ثمر رساند.

▪️ ۱۰ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۰۷) فرانک ریبری فرانسوی برای اولین بار در تمرین تیم جدیدش بایرن مونیخ آلمان حضور یافت. وی در ۳۵۳ بازی برای این تیم ۱۱۱ گل به ثمر رسانده است.

▪️ ۱۰ سال پیش در چنین روزی(۲ جولای ۲۰۰۷) تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در جهت آماده سازی برای جام ملتهای آسیا در تهران تیم ملی جاماییکا را با نتیجه پرگل ۸_۱ شکست داد.

▪️ ۷ سال پیش در چنین روزی (۲ جولای ۲۰۱۰) تیم ملی اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی مقابل تیم ملی غنا به طرز عجیبی پیروز شد.بازی در ۹۰ دقیقه ۱_۱ مساوی شد و در وقت های اضافه و در دقیقه ۱۲۰ لوییس سوارز روی خط دروازه توپ را با دست زد و پنالتی داد و اخراج شد اما آساموا جیان غنایی پنالتی را به تیر زد و گل نشد. در ضربات پنالتی اروگوئه ۴_۲ برد و در یک بازی دراماتیک به نیمه نهایی صعود کرد.

 

 

اختصاصی/ افشین عربی/ ورزشی نویس

از آخرین بازی روبرتو کارلوس و کافو تا سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید

سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید / سالروز پیوستن دیوید بکهام به رئال مادرید


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی