رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 مرداد 1400 - 17:47
  • کد خبر : ۱۱۱۹۷
  • چاپ خبر : ارومیه آماده میزبانی از جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان است
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی:

ارومیه آماده میزبانی از جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان است

به گزارش یاریزان؛ روز پنجشنبه 20 خردادماه مسابقات دور برگشت لیگ پاورلیفتینگ در گروه الف با حضور تیم های هیات فارس، هیات کرمانشاه، دریاچه ارومیه، استحکام سازه شانی بابلسر و هیات خراسان رضوی به میزبانی سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد. در دور برگشت مسابقات، تیم هیات کرمانشاه موفق شد با 79 امتیاز صدرنشین شود و استحکام سازه شانی بابلسر در رده دوم قرار گرفت. هیات خراسان رضوی با 63 امتیاز سوم، دریاچه ارومیه با 48 امتیاز چهارم و هیات فارس با 37 امتیاز پنجم شدند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی گفت: ارومیه مردمی عاشق ورزش و تجربیات ارزنده ای در میزبانی های بین المللی دارد و کاملا آماده میزبانی از جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی گفت: ارومیه مردمی عاشق ورزش و تجربیات ارزنده ای در میزبانی های بین المللی دارد و کاملا آماده میزبانی از جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان است.

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا علیزاده امامزاده درباره شرایط میزبانی ارومیه برای اولین دوره پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان اظهار کرد: ارومیه برای میزبانی این رقابت ها کاملا آماده است. دیروز جلسه ستاد برگزاری مسابقات انجام شد و امکانات میزبانی از ورزشکاران و همراهان تیمها مورد بررسی قرار گرفت. برای این مسابقات نفرات تیم های خارجی در هتل آنا اسکان می یابند و ورزشکاران و همراهان تیمهای داخلی در هتل پارک سکونت می کنند. هر تیم مسوول خاص خود را دارد ضمن این که مسائلی چون ایاب و ذهاب تیمها به محل برگزاری مسابقات مورد بررسی قرار گرفته است.

 

------------------------------------

وی افزود: روز دوشنبه آماده سازی سن مسابقات صورت می گیرد و مسوولان فدراسیون محوطه داخل سالن و محل برگزاری مسابقه را برای رقابتها آماده می کنند. علاوه بر این جلسه ای با پلیس، مسوولین کمیته ها و سایر نهادها صورت می گیرد تا آخرین هماهنگی ها برای برگزاری هرچه بهتر رقابتها به عمل آید.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی در مقایسه میزبانی نخستین دوره رقابت های جام پاورلیفتینگ باشگاه های جهان و مسابقات والیبال لیگ ملت ها در ارومیه گفت: ارومیه اولین شهرستان ایران بود که میزبانی لیگ ملتهای والیبال را برعهده گرفت. زمانی که ارومیه میزبان آن مسابقات بود، استادیوم محل برگزاری رقابتها تنها ۶ هزار نفر گنجایش داشت اما ۵۰ هزار تماشاگر درصدد بودند که مسابقه ها را از نزدیک ببینند و همین مساله کار را برای برگزار کنندگان مشکل می کرد. از طرف دیگر، آن مسابقات نخستین تجربه ارومیه در میزبانی رقابتها بود و الان ما تجربه قبلی را در کارنامه خود داریم.

علیزاده امامزاده درباره میزبانی این رقابتها درباره چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی اذعان داشت: در حال حاضر ارومیه در حالی میزبانی اولین دوره جام باشگاه های جهان را برعهده گرفته که شرایط کرونایی، ورزش را محدود کرده است. به طوری که برای برگزاری این مسابقات لازم است با کمیسیون پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، مدیر سلامت فرماندار و سایر نهادها و نفرات مرتبط جلسه بگذاریم تا رقابتها بدون مشکلات مربوط به کرونا برگزار گردد. به هر حال این هماهنگی ها انجام شده و پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل انجام می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی درباره حامیان این هیئت در این شرایط تصریح کرد: آنچه در توان داشتیم به میدان آوردیم و امیدواریم قهرمانان قصور و کم و کاستی های احتمالی میزبانی ما را که علت اصلی آن مهمان ناخوانده کروناست، به منش پهلوانی خود ببخشند.

شایان ذکر است؛ طی حکمی از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و دکتر علیزاده امامزاده رئیس هیات بدنسازی آذربایجان غربی، چیا حسن زاده رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام مهاباد به عنوان مربی تیم ۱۲۰۰۰ شهید استان آذربایجان غربی جهت شرکت در مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان منصوب شد.

همچنین، طی حکمی از طرف محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و کیومرث پورایراندوست مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی، محمد امین رشه (شینه حاجی هاشمی) مربی شایسته مهابادی، به عنوان ریاست کمیته افتتاحیه و اختتامیه و ستاد برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان که به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد؛ منصوب گردید.

 

به گزارش یاریزان؛ بعد از رایزنی های گسترده و مداوم با فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ و سفر رییس IPF به ایران، مجوز رسمی برگزاری اولین دوره مسابقات جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان به ایران اعطا شد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز بعد از مذاکرات صورت گرفته، تصمیم به اعطای این میزبانی به استاندار آذربایجان غربی و شهر ارومیه گرفت. با تصمیم فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ، 5 الی 8 مردادماه سال 1400 قدرت های پاورلیفتینگ جهان برای یک اتفاق جدید و تازه در ارومیه حضور پیدا می کنند. حالا کمتر از یک ماه تا شروع این مسابقات که یک اتفاق بزرگ و تازه در دنیای پاورلیفتینگ به حساب می آید، باقی مانده است. قرار است سه تیم داخلی و 7 تیم خارجی قدرتمند در این رقابت ها حاضر شوند تا شاهد یک رقابت هیجان انگیز در شمال غربی ایران باشیم.

پوستر اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان در ارومیه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی