رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مرداد 1401 - 11:21
  • کد خبر : ۱۲۸۴۱
  • چاپ خبر : ارسطوی سنندج موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز لیگ فوتسال مناطق ایران شد

ارسطوی سنندج موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز لیگ فوتسال مناطق ایران شد

تیم فوتسال ارسطوی سنندج بعنوان نماینده استان که به عنوان تیم اول گروه خود صعود به لیگ دسته اول و مرحله نهایی لیگ مناطق امید کشور را قطعی کرده بود، در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد. به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال امید کشور روز گذشته با برگزاری دیدارهای رده بندی به کار خود پایان داد. تیم فوتسال ارسطوی سنندج نماینده استان که به عنوان تیم اول گروه خود موفق شده بود صعود به لیگ دسته اول و مرحله نهایی لیگ مناطق امید کشور را قطعی کند، در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند. ارسطوی سنندج در مرحله گروهی از سه دیدار اول خود سه برد را کسب کرد و در دیدار روز آخر با نتیجه ۴ - ۳ مقابل نماینده یزد شکست خورد در پایان این مرحله به عنوان تیم اول به لیگ دسته اول کشور صعود کرد. گفتنی است؛ هدایت این تیم بر عهده وریا سی و سه مردان، رزگار حیدری و فرهاد الله ویسی بود.

تیم فوتسال ارسطوی سنندج بعنوان نماینده استان که به عنوان تیم اول گروه خود صعود به لیگ دسته اول و مرحله نهایی لیگ مناطق امید کشور را قطعی کرده بود، در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال ارسطوی سنندج بعنوان نماینده استان که به عنوان تیم اول گروه خود صعود به لیگ دسته اول و مرحله نهایی لیگ مناطق امید کشور را قطعی کرده بود، در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال امید کشور روز گذشته با برگزاری دیدار های رده بندی به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

تیم فوتسال ارسطوی سنندج نماینده استان کردستان که به عنوان تیم اول گروه خود موفق شده بود صعود به لیگ دسته اول و مرحله نهایی لیگ مناطق امید کشور را قطعی کند، در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و به مقام سوم و مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند.

ارسطوی سنندج در مرحله گروهی از سه دیدار اول خود سه برد را کسب کرد و در دیدار روز آخر با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل نماینده یزد شکست خورد در پایان این مرحله به عنوان تیم اول به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

گفتنی است؛ هدایت این تیم بر عهده وریا سی و سه مردان، رزگار حیدری و فرهاد الله ویسی بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی