رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مرداد 1401 - 13:13
  • کد خبر : ۱۳۱۹۶
  • چاپ خبر : اردوی ملی‌پوشان آبهای آرام ایران از ۳۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد

اردوی ملی‌پوشان آبهای آرام ایران از ۳۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد

با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 از 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود.

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی آبهای آرام الف ایران از دوشنبه ۳۱ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی آبهای آرام الف ایران از دوشنبه ۳۱ مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان و مواد کانو و کایاک از دوشنبه ۳۱ مرداد در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود.
این اردو تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار سرمربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، مجتبی تاج‌محمدی و نرگس مالمیر روانشناسان اعضای کادر فنی تیم ملی آبهای آرام کشورمان هستند.

 

لیست اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی آبهای آرام ایران (الف) به شرح زیر اعلام شده است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان، پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی آقایان نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی