رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 30 بهمن 1399 - 12:35
  • کد خبر : ۹۶۴۸
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو در ارومیه در حال برگزاریست
جهت حضور در مسابقات جهانی ژاپن؛

اردوی تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو در ارومیه در حال برگزاریست

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

اردوی تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو از روز گذشته در ارومیه در حال برگزاریست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی تیم ملی کاراته سبک کیوکوشین ساکاموتو جهت حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه در حال برگزاریست.

به گزارش یاریزان؛ فریدون فیروزی مسوول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران و خاورمیانه با اشاره به آغاز نخستین اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن در ارومیه، گفت: این اردو از ۲۶ بهمن تا یک اسفند و با حضور ۴۰ ورزشکار، مربی و مدیرفنی برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

مسوول سبک کیوکوشین ساکاموتو ایران ادامه داد: هدف از این اردو، آمادگی جهت حضور در مسابقات سال آینده ژاپن است که در صورت مهیا شدن شرایط و کنترل و کاهش شرایط کرونا، پانزده نفر برتر اردو انتخاب و در اردوی دوم که اردیبهشت سال آینده احتمالا در استان فارس برگزار شود حاضر و تیم نهایی با مجوز و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته آذرماه سال آینده به مسابقات اعزام شود.

وی اضافه کرد: در بین نفرات حاضر ۲۸ ورزشکار از ۱۴ استان، ۱۰ مربی به همراه سرمربی و مدیرفنی حضور دارند که هفت ورزشکار و مربی از آذربایجان‌غربی میزبان اردو هستند.

وی با تمجید از میزبانی ارومیه و ایجاد شرایط مناسب اردویی توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات کاراته این استان، گفت: در این شرایط سخت و محدودیت‌ها، میزبانی ارومیه شرایط بسیار مناسب اردویی را برای ورزشکاران این سبک کاراته ایجاد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نخستین اردوی تیم ملی کیوکوشین ساکاموتو با حضور ۲۸ ورزشکار و ۱۲ همراه در ارومیه و به مدت ۵ روز در حال برگزاری است که سعید قلیزاده به عنوان مدیر برگزاری اردو، اسماعیل کشاورز به‌عنوان سرمربی، یاسین مختار به‌نفس، مرتضی جهانگیری، سعید ارجمند، کریم ارجمند و مسلم عباسپور ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، نفرات دعوت شده از استان آذربایجان‌غربی هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی