رفتن به بالا
  • شنبه - 22 آذر 1399 - 11:05
  • کد خبر : ۸۸۴۸
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران با دعوت از پنج ملی پوش برگزار می شود
با اعلام فدراسیون؛

اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران با دعوت از پنج ملی پوش برگزار می شود

سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی از کلیه تیم های لیگ برتری خواست برای حضور در فصل جدید این رقابت ها حداکثر تا هفتم آبان آمادگی خود را به این سازمان اعلام کنند.

نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی ایران جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو با شرکت پنج ملی پوش برگزار می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی ایران جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو با شرکت پنج ملی پوش برگزار می‌شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نهمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی جهت حضور در بازی های پارالمپیک توکیو از ۲۴ آذرماه تا هشتم دی ماه در محل فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی می بایست نتیجه تست PCR مربوط به حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو را ارائه دهند.

 

------------------------------------

رقیه شجاعی (زنجان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی (فارس)، سید محمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی (تهران) ۵ ملی پوشی هستند که زیر نظر حسین امیری سرمربی و زینب آقا علی اکبری مربی تیم ملی به تمرین می پردازند. همچنین مهدی باقری مهندس سلاح، مهمات و تجهیزات در این اردو تیم ملی را همراهی می کند.

گفتنی است نفرات هر بخش باید در زمان مقرر در محل اردو حضور یابند و غیبت آنها به منزله انصراف از شرکت در تیم‌ ملی محسوب می شود. همچنین اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می‌گردد و تردد کلیه مدعوین در مدت زمان برگزاری اردو ممنوع است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی