رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 مرداد 1402 - 23:16
  • کد خبر : ۱۶۳۸۷
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان از ۲۷ مرداد در مهاباد آغاز می شود

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان از ۲۷ مرداد در مهاباد آغاز می شود

به گزارش یاریزان؛ هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور، اسامی 12 ورزشکار را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم به میزبانی شهر مهاباد در استان آذربایجان غربی، اعلام کرد. بنابر اعلام وی، این اردو از 27 مردادماه آغاز شده و تا چهل روز در مهاباد ادامه خواهد داشت. اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر اعلام شده است: ایلیا صالحی پور، محراب دواسری، فرهاد قلی زاده، حمیدرضا زارعی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، ابوالفضل کیانی، حمیدرضا محمدی تنها، کوروش زارع، طاها نعمتی مقدم، امیرمحمد سلیمانی و علیرضا اسفندیاری رقابت های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از 22 تا 29 آبان در شهر گوادالاخارا مکزیک برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با اعلام اسامی نفرات دعوت شده از برگزاری اردوی ملی پوشان از ۲۷ مرداد در مهاباد خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با اعلام اسامی نفرات دعوت شده از برگزاری اردوی ملی پوشان از ۲۷ مرداد در مهاباد خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور، اسامی ۱۲ ورزشکار را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم به میزبانی شهر مهاباد در استان آذربایجان غربی، اعلام کرد.

 

------------------------------------

بنابر اعلام وی، این اردو از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا چهل روز در مهاباد ادامه خواهد داشت.

 

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر اعلام شده است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ایلیا صالحی پور، محراب دواسری، فرهاد قلی زاده، حمیدرضا زارعی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، ابوالفضل کیانی، حمیدرضا محمدی تنها، کوروش زارع، طاها نعمتی مقدم، امیرمحمد سلیمانی و علیرضا اسفندیاری

رقابت های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از ۲۲ تا ۲۹ آبان در شهر گوادالاخارا مکزیک برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی