رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 آبان 1401 - 15:32
  • کد خبر : ۱۳۸۵۲
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق یزد برگزار می شود

اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران به میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق یزد برگزار می شود

نخستین پیروزی تیم ملی هندبال بانوان ایران در راه تحقق یک رویا در رقابت های قهرمانی زنان آسیا مقابل تیم ملی کویت ثبت شد. به گزارش یاریزان؛ هندبالیست های تیم ملی کشورمان امروز در دومین دیدار خود در هجدهمین دوره هندبال قهرمانی زنان آسیا موفق شدند با پیروزی قاطع مقابل کویت، دو امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند. ملی پوشان کشورمان امروز از ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در ورزشگاه پرنسس شهر امان کشور اردن به مصاف تیم ملی کویت رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه یکطرفه و قاطع 38 بر 11 حریف را شکست دهند. این بازی از همان ابتدا با بازی تماشایی ملی پوشان همراه بود تا جائیکه نیمه نخست این دیدار 5- 21 به سود ایران به پایان رسید. همین روند در نیمه دوم نیز ادامه یافت هر چند که مریم یوسفی در دقیقه ۱۴ با انجام سومین خطا با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد اما در پایان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با 27 امتیاز اختلاف و نتیجه 11 - 38 توانست نخستین پیروزی خود را در اردن ثبت کند. ملی پوشان فردا استراحت می کنند و روز شنبه به مصاف فلسطین خواهند رفت. پیش از این مسابقه دو بازی دیگر نیز برگزار شد که قزاقستان با نتیجه نزدیک 31 بر 29 هنگ کنگ را شکست داد و کره جنوبی با قضاوت کوبل داوری ایران از استان اصفهان متشکل از عاطفه مظفری و فرناز مظاهری در یک بازی یکطرفه 9-31 سنگاپور را در هم کوبید. گفتنی است هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.

دور جدید اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران با حمایت و میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق یزد برگزار می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران با حمایت و میزبانی باشگاه سنگ آهن بافق یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ سومین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از چهارم لغایت ۱۲ آبان‌ماه به میزبانی بافق یزد برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

تیم ملی هندبال زنان ایران با حمایت باشگاه‌ فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق خود را برای حضور در نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

 

لیست اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، مائده عشاقی، فاطمه مریخ، اسرا زندی، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، بهار ایزدگشب، ستاره رحمانیان، ساناز رجبی، زهرا فقیهی، راحله اعتمادی‌پور، الناز یحیوی‌پور، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، نسترن گودرزی فراهانی، شهرزاد نصوحی، حانیه کریمی، آرزو محمدی، مهربان بدوی و الناز قاسمی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران هستند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا از سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی، ازبکستان و هند هم‌گروه است.

 

برنامه دیدارهای ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳ آذر / ایران – هند

جمعه ۴ آذر / ایران – ازبکستان

یکشنبه ۶ آذر / ایران – استرالیا

چهارشنبه ۹ آذر / ایران – کره‌جنوبی

 

پس از پایان مرحله گروهی در مرحله نیمه‌نهایی، تیم اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه B و تیم دوم A به مصاف تیم اول گروه B خواهد رفت.

همچنین تیم سوم گروه A به مصاف تیم چهارم گروه B می‌رود و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا در ادامه جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شوند.

تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مسابقات قهرمانی آسیا، ۵ تیم برتر سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی