رفتن به بالا
  • جمعه - 23 آبان 1399 - 14:07
  • کد خبر : ۸۳۰۶
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی روئینگ برای انتخابی المپیک در دریاچه آزادی برگزار می‌شود
با اعلام فدراسیون قایقرانی؛

اردوی تیم ملی روئینگ برای انتخابی المپیک در دریاچه آزادی برگزار می‌شود

محسن شادی، میلاد اله وردیان، فرزاد کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی زاد و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مهدی قپانوری و محمدحسین حقی از تهران، پیام مطاعی از کرمانشاه و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت شده به اردو هستند.

اردوی تیم ملی روئینگ با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک از ۲۶ آبان‌ماه در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی تیم ملی روئینگ با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک از ۲۶ آبان‌ماه در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، ۸ پاروزن در بخش بانوان و آقایان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو به اردو دعوت شدند تا تمرینات خود را در قالب اولین مرحله اردوی آمادگی پس همه‌گیری ویروس کرونا در دریاچه آزادی آغاز کنند.

 

------------------------------------

این اردو از ۲۶ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۶ آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

نازنین ملایی از گیلان، بهمن نصیری و زینب نوروزی از زنجان، کیمیا زارعی از همدان و شکیبا وقوفی، نگار نگهدار، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان‌پور از تهران پاروزنان دعوت‌شده به اردو هستند.

افشین فرزام، فرزین رضایی، سولماز عباسی و هما خاتمی کادر فنی تیم ملی روئینگ هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو برعهده دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی