رفتن به بالا
  • سه شنبه - 10 مرداد 1402 - 17:10
  • کد خبر : ۱۶۱۸۹
  • چاپ خبر : اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان در مردادماه برگزار می شود
با حضور دو ورزشکار از کردستان و کرمانشاه؛

اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان در مردادماه برگزار می شود

ملی پوشان فوتسال ایران در سومین دیدار خود در تورنمنت کافابرابر میزبان به میدان رفتند که با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان در تورنمنت کافا امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ۱۵.۳۰ به وقت تهران برگزار شد که شاگردان سلیمانی با نتیجه۵ بر ۴ برنده این دیدار شدند و عنوان دومین دوره از مسابقات فوتسال بانوان کافا را به خود اختصاص دادند. ملی پوشان ایران سال گذشته با شکست تیمهای ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان در شهر تاشکند، قهرمان شدند. گفتی است، گل های ایران را سارا شیربیگی (۲) گل، مهسا کمالی(۲) گل و فرشته کریمی به ثمر رساندند. سارا شیربیگی فوتسالیست کرمانشاهی آسیا با بثمر رساندن هشت گل در این مسابقات بعنوان خانم گل دست یافت. حدود ۲۰۰ تماشاگر ایرانی و ازبکستانی این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق بازیکنان تیم های خود پرداختند. لازم به توضیح است، تاجیکستان با شکست قرقیزستان عنوان سوم را کسب کرد.

نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان ایران از اواسط مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان ایران از اواسط مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری نخستین اردوی آماده سازی این تیم گفت: پس از چندماه تعطیلی لیگ فوتسال بانوان، اولین اردوی انتخابی از ۱۸ مرداد ماه آغاز می کنیم تا بازیکنان را ارزیابی کرده و برترین ها را انتخاب کنیم.

 

------------------------------------

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این باره گفت: برنامه ریزی که برای حضور در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک داشتیم این بود که از مرداد ماه اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کنیم.خوشبختانه با حمایت کمیته بانوان و مسئولین فدراسیون فوتبال، برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی این تیم در دستور کار قرار گرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: هدف ما از برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی، گزینش برترین بازیکنان است تا با برنامه ریزی کامل، روند آماده سازی تیم به جهت شرکت در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک شکل گیرد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فروزان سلیمانی سرمربی این تیم اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

مارال ترکمان(البرز)

مهتاب بنایی، الهام پاکدل(فارس)

زینب کرمی، هما آقایی (کرمان)

مهسا کمالی (زنجان)

نسترن مقیمی، طاهره یاقوتی، نگار بازیار، رضوانه زارع (مازندران)

نسا احدی (گیلان)

نازیکن استکی فر (اصفهان)

فرزانه توسلی، مبینا ملا آقایی ، نگار سادات یعقوبی ، هانیه محمدی (تهران)

الهام عنافچه ، طاهره مهدی پور (خوزستان)

ندا تابعی (کردستان)

وجیهه صادقی (هرمزگان)

فهیمه قنبری (خراسان رضوی)

نگین خیرالهی (لرستان)

سارا شیربیگی (کرمانشاه)

زهرا مردانی (چهارمحال بختیاری)

زیبا افروغ (مرکزی)

این اردو روز سه شنبه مورخ ۲۴ مرداد ماه به پایان می رسد.

فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: در نخستین اردوی انتخابی و اردوی های دیگر بازیکنان جوانی را دعوت می کنیم تا محک بخورند. در کنار با تجربه های تیم باید جوانان و بازیکنان با انگیزه نیز حضور داشته باشند تا تیم با شاکله ای از ملی پوشان جوان و با تجربه در عرصه بین المللی حضور داشته و موفق باشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر اردوهای انتخابی را برگزار و درخواست انجام بازیهای دوستانه با تیم های قدر داریم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی در آسیا و همچنین کسب بهترین نتیجه و عملکرد در رقابتهای داخل سالن آسیایی در بانکوک دفاع کنیم. هدف ما حضوری پرقدرت در پیکارهای فوق بوده و با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاشهای شبانه روزی به آن خواهیم رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی