رفتن به بالا
  • یکشنبه - 1 مرداد 1402 - 12:23
  • کد خبر : ۱۶۰۸۱
  • چاپ خبر : اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است

اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است

به گزارش یاریزان؛ در نهمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان ایران که تا چهارم مردادماه ادامه خواهد داشت، ۲۰ ملی پوش به همراه ۱۲ نفر از کادر فنی تیم ملی بانوان حضور خواهند داشت. راحله نادری، آزاده صیدی، فاطمه کرمی و اسماء فخری از استان کرمانشاه و همچنین فاطمه منصوری از استان ایلام نیز به ترکیب ملی پوشان دعوت شده اند.

نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ در نهمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان ایران که تا چهارم مردادماه ادامه خواهد داشت، ۲۰ ملی پوش به همراه ۱۲ نفر از کادر فنی تیم ملی بانوان حضور خواهند داشت.

 

------------------------------------

راحله نادری، آزاده صیدی، فاطمه کرمی و اسماء فخری از استان کرمانشاه و همچنین فاطمه منصوری از استان ایلام نیز به ترکیب ملی پوشان دعوت شده اند.

این اردو که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و فدراسیون کبدی در حال برگزاری است جهت حضور در بازی های آسیایی هانگژو چین است و در نهایت ۱۲ نفر از آنان ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

این مرحله از اردو از ۲۸ تیر لغایت ۴ مرداد ماه با حضور اعضای کادر فنی و تیم ملی کبدی استاندارد بانوان ایران در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی