رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 آبان 1399 - 15:11
  • کد خبر : ۸۲۳۳
  • چاپ خبر : احمد احمدی : می‌خواهیم در لیگ ستارگان جهان سورپرایز مسابقات باشیم
انگیزه بالای ملی پوش مهابادی؛

احمد احمدی : می‌خواهیم در لیگ ستارگان جهان سورپرایز مسابقات باشیم

احمد احمدی قایقران مهابادی از سوی فدراسیون جهانی بادبانی برای حضور در کاپ 2 جهانی دعوت شد.

احمد احمدی ملی پوش مهابادی بادبانی ایران گفت: می‌خواهیم تیم قدرتمندی را برای لیگ ستارگان بادبانی جهان آماده کنیم و فقط دنبال حضور در این مسابقات نیستیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد احمدی ملی پوش مهابادی بادبانی ایران گفت: می‌خواهیم تیم قدرتمندی را برای لیگ ستارگان بادبانی جهان آماده کنیم و فقط دنبال حضور در این مسابقات نیستیم.

به گزارش یاریزان؛ احمد احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا درباره ی گرفتن تست از قایقرانان برای تعیین ترکیب تیم ملی بادبانی ایران جهت حضور در لیگ ستارگان جهان بیان کرد: می خواهیم تیم قدرتمندی را برای لیگ ستارگان جهان آماده کنیم چون حضور در این مسابقات افتخار بزرگی است از این رو ورزشکاران قدیمی بادبانی و از کایاک هم پوریا شریفی و احمدرضا طالبیان را یکجا جمع و پنج روز تمرین کردیم. ورزشکاران را در موقعیت های مختلف درون قایق محک زدیم، همچنین با ستاره های بادبانی ترکیه نیز تمرین داشتیم.

 

------------------------------------

او ادامه داد: ما در ترکیه در قایق جی ۷۰ تمرین کردیم و تست های مختلفی در دریا در باد کم و زیاد گرفتیم و مسابقه تدارکاتی را هم با تیم ترکیه داشتیم و در کل ورزشکاران امیدوار کننده نشان دادند. این پروسه محک زدن ادامه دارد. بعدا می خواهیم هر ۱۱ نفر درون قایق ۴۸ فوتی قرار بگیرند تا ببینیم نتیجه کار به چه صورت می شود.

احمدی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی ترکیب نهایی تیم ایران مشخص می شود، تاکید کرد: فعلا زمان هست اما مهم این است که هر کسی با توجه به موقیعتی که داخل قایق دارد، تمرین کند. البته همین حالا هم ورزشکاران فراتر از انتظار بودند و امیدوار کننده کار کردند.

ملی پوش بادبانی ایران در پاسخ به این پرسش که تیم ایران به دنبال نتیجه گرفتن در لیگ ستارگان جهان است یا صرفا حضور اهمیت دارد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دنبال نتیجه هستیم. لیگ ستارگان در بادبانی مانند جام جهانی فوتبال است و فقط ۵۶ کشور حضور دارند. هدف ما این است که سورپرایز این مسابقات باشیم. به این منظور از طریق فضای مجازی هم جلسه می گذاریم و نحوه تمرینات را بررسی می کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه لیگ ستارگان دو سال دیگر برگزار می شود و چه تضمینی وجود دارد نفرات حال حاضر تا دوسال دیگر هم باشند، گفت: صحبت هایی که کردیم این است که این پروژه ملی است و راجع به جزییات هم حرف زدیم. در این دو سال اگر برای کسی آسیب دیدگی پیش بیاید و نتواند شرکت کند خب دیگر ورزش است و مصدومیت طبیعی است و آن موقع باید چاره ای بیندیشیم.

احمدی در مورد آماده شدن خود جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک بیان کرد: قرار بود در ماه دسامبر در مسابقات اسپانیا شرکت کنم که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. شرایط به گونه ای است که نه می توان کاری انجام داد و نه می توان کاری انجام نداد چون طبق آخرین پیگیری که داشتم، انتخابی المپیک در ماه مارس ۲۰۲۱ در ابوظبی برگزار می شود. شرایط کشور پرتغال خوب است و احتمالا در لیگ اروپا شرکت کنم. تمرین که انجام می دهم و بدنم نیز آماده است و سعی می کنم آمادگی ام را تا انتخابی المپیک حفظ کنم.

ملی پوش بادبانی ایران در پایان گفت: از آقای سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همچنین از آقای تدین رییس هیات قایقرانی مهاباد برای کمک و حمایت هایی که دارند، تشکر می کنم. امیدوارم در لیگ ستارگان بادبانی جهان بتوانیم موفق شویم چون هدف این است که مردم ایران را بیشتر با بادبانی آشنا کنیم و با موفقیت در این مسابقه مهم ، زمینه توسعه بیشتر این رشته را فراهم کنیم. بادبانی رشته المپیکی است و می تواند رشته خوبی برای آینده ورزش ایران باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی