رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 خرداد 1400 - 13:16
  • کد خبر : ۱۰۴۲۵
  • چاپ خبر : احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه آغاز شد
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه آغاز شد

با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولو آقایان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 13 قایقران از چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به مشکلات زیرساختی رشته قایقرانی در کرمانشاه، اظهار کرد: قایقرانی از جمله رشته هایی است که طی دهه های گذشته در کرمانشاه فاقد زیرساخت مناسبی برای ورزشکاران آن بوده ایم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه ورزشکاران شاخصی دراین رشته داریم، اما طی سالهای گذشته در دریاچه شهربازی تمرینات خود را ادامه می دادند که سال گذشته هم برای تمرین در این دریاچه با مشکلاتی مواجه شدند و به ناچار برای ادامه تمرینات به سراب نیلوفر می رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه به اینکه تردد این ورزشکاران به دریاچه سراب نیلوفر هم با مشکلاتی همراه بود و از طرف دیگر این مجموعه در اختیار بخش خصوصی است، تصمیم گرفتیم زیرساخت های لازم را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: براین اساس، عملیات اجرایی احداث پیست کانوپولوی کرمانشاه را در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد از هفته پیش شروع کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی این پروژه را یکی از استانداردترین پیست های کانوپولو ایران دانست و افزود: مساحت این پروژه ۵۰*۳۵ متر است و حدود ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون سخت ترین بخش پروژه یعنی خاکبرداری آن انجام شده و در گام بعدی زهکشی و دیوار چینی اطراف استخر و زیباسازی آن را اجرا می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه پیست کانوپولو کرمانشاه در آینده یکی از زیباترین پیست های این رشته در ایران خواهد شد، خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم ظرف یکی دو ماه آینده با بهره برداری از آن شاهد رفع مشکلات ورزشکاران رشته های مختلف قایقرانی در کرمانشاه باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی