رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 آبان 1399 - 08:20
  • کد خبر : ۸۲۱۴
  • چاپ خبر : اجرای پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه از سرگرفته می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

اجرای پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه از سرگرفته می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، به تشریح آخرین وضعیت احداث پروژه دیواره سنگنوردی در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه پرداخت و اظهارکرد: عملیات اجرایی این پروژه درحالی تابستان سال گذشته شروع شد که تا پیش آن با وجود پتانسیل‌های خوبی که داشتیم، چندان زیرساختی در این زمینه نداشتیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه تا زمستان قبل خوب پیش می‌رفت و حدود شش میلیارد تومان هم اعتبار به آن تخصیص یافت، اما از این زمان به علت نامساعد شدن شرایط جوی و عدم تخصیص اعتبارات تاحدودی متوقف ماند و شیوع بیماری کرونا نیز کُندی پیشرفت این پروژه را تشدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت تکمیل هرچه سریعتر این پروژه گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های زیادی که داشتیم توانستیم برای از سرگیری اجرای این پروژه حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه بگیریم.

وی اضافه کرد: از آنجایی که این اعتبار تخصیص یافته، بزودی اجرای پروژه از سر گرفته می‌شود و در تلاشیم که اگر شرایط جوی اجازه دهد و اعتبارات بعدی هم به موقع تخصیص پیدا کند، تا پایان امسال آن را به بهره برداری برسانیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی تاکید کرد: دراین مرحله از اجرای پروژه مسقف سازی دیواره سنگنوردی را انجام خواهیم داد تا با شروع فصل بارندگی‌ها مشکلی برای این دیواره پیش نیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با اتمام این پروژه با مساحت دو هزار متر مربع یکی از منحصربفردترین دیواره های سنگنوردی کشور را خواهیم داشت، عنوان کرد: این پروژه شامل سه دیواره سرعت، بولدرینگ و سختی مسیر است که با احداث آن می‌توانیم میزبان مسابقات مهم ملی سنگنوردی باشیم و از سوی دیگر ورزشکاران این رشته در استان برای اولین بار یک دیواره سنگنوردی استاندارد داشته باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی