رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 مهر 1401 - 14:48
  • کد خبر : ۱۳۶۰۳
  • چاپ خبر : ئاکو کرمانشاه قهرمان مسابقات لیگ مناطق فوتبال نوجوانان دختر غرب ایران شد

ئاکو کرمانشاه قهرمان مسابقات لیگ مناطق فوتبال نوجوانان دختر غرب ایران شد

تیم فوتبال ئاکو کرمانشاه در مسابقات لیگ مناطق نوجوانان دختر غرب کشور به عنوان قهرمان به مرحله بالاتر صعود کرد. به گزارش یاریزان؛ لیگ مناطق فوتبال نوجوانان دختر غرب ایران با حضور چهار تیم از استان های کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در مجموعه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار شد. در روز نخست این مسابقات تیم ئاکو کرمانشاه با نتیجه شش بر صفر روکال کردستان را از پیش رو برداشت در دیگر دیدار نیز تیم هیات فوتبال همدان با نتیجه پنج بر یک تیم ستاره سرخ لرستان را شکست داد. در روز دوم این مسابقات تیم ئاکو کرمانشاه با نتیجه پر گل یازده بر یک تیم ستاره سرخ لرستان را مغلوب کرد. نماینده همدان نیز با نتیجه سه بر صفر موفق شد از سد تیم روکال کردستان عبور کند. دیدار دو تیم ئاکو کرمانشاه و هیات فوتبال همدان در روز پایانی این رقابت ها با توجه به نتایج دو روز اول، حکم فینال را داشت اما نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که نماینده استان کرمانشاه با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده همدان قهرمان این مسابقات لقب گرفت. در دیگر دیدار این روز نماینده کردستان با نتیجه چهار بر یک از سد سرخ پوشان لرستان گذشت و در جایگاه سوم ایستاد. این مسابقات به مدت سه روز در ورزشگاه ۱۵خرداد کرمانشاه برگزار شد و شاگردان آزاده قمری به لطف نتایج درخشان نماینده استان کرمانشاه به دور بعد این مسابقات صعود کردند تا برای حضور در لیگ برتر فوتبال نوجوانان دختر کشور در مرحله بالاتر این مسابقات تلاش کنند.

تیم فوتبال ئاکو کرمانشاه در مسابقات لیگ مناطق نوجوانان دختر غرب کشور به عنوان قهرمان به مرحله بالاتر صعود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال ئاکو کرمانشاه در مسابقات لیگ مناطق نوجوانان دختر غرب کشور به عنوان قهرمان به مرحله بالاتر صعود کرد.

به گزارش یاریزان؛ لیگ مناطق فوتبال نوجوانان دختر غرب ایران با حضور چهار تیم از استان های کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در مجموعه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

در روز نخست این مسابقات تیم ئاکو کرمانشاه با نتیجه شش بر صفر روکال کردستان را از پیش رو برداشت در دیگر دیدار نیز تیم هیات فوتبال همدان با نتیجه پنج بر یک تیم ستاره سرخ لرستان را شکست داد.

در روز دوم این مسابقات تیم ئاکو کرمانشاه با نتیجه پر گل یازده بر یک تیم ستاره سرخ لرستان را مغلوب کرد. نماینده همدان نیز با نتیجه سه بر صفر موفق شد از سد تیم روکال کردستان عبور کند.

دیدار دو تیم ئاکو کرمانشاه و هیات فوتبال همدان در روز پایانی این رقابت ها با توجه به نتایج دو روز اول، حکم فینال را داشت اما نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که نماینده استان کرمانشاه با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده همدان قهرمان این مسابقات لقب گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دیگر دیدار این روز نماینده کردستان با نتیجه چهار بر یک از سد سرخ پوشان لرستان گذشت و در جایگاه سوم ایستاد.

این مسابقات به مدت سه روز در ورزشگاه ۱۵خرداد کرمانشاه برگزار شد و شاگردان آزاده قمری به لطف نتایج درخشان نماینده استان کرمانشاه به دور بعد این مسابقات صعود کردند تا برای حضور در لیگ برتر فوتبال نوجوانان دختر کشور در مرحله بالاتر این مسابقات تلاش کنند.

 

عکس | کوثر همتی | خوربران | نشریه تخصصی ورزش کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی