رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 فروردین 1398 - 18:52
  • کد خبر : ۴۴۹۰
  • چاپ خبر : آوالان در خانه حریف پیروز شد تا نشان دهد میتوانست مدعی صعود باشد + جدول

آوالان در خانه حریف پیروز شد تا نشان دهد میتوانست مدعی صعود باشد + جدول

هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با پیروزی آوالان کامیاران بر کاسپین قزوین به پایان رسید. سردار بوکان نیز بدلیل حدم حضور حریف برنده اعلام شد.

  هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با برگزاری شش دیدار در گروه اول پیگیری شد که با اعلام نتایج پایانی تمام دیدارها، بازی کاسپین قزوین و آوالان کامیاران را مورد بررسی قرار میدهیم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با برگزاری شش دیدار در گروه اول پیگیری شد که با اعلام نتایج پایانی تمام دیدارها، بازی کاسپین قزوین و آوالان کامیاران را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با توجه به نزدیک شدن به پایان رقابت ها و هیجان صعود و سقوط تیم ها برای هواردارانشان ار حساسیت خاصی برخوردار است.

 

در یکی از این دیدار ها تیم آوالان کامیاران که میهمان تیم  کاسپین قزوین بود و با گلزنی بلال وکیلی در ئقیقه ۱۹، نماینده کامیاران را پیش انداخت. با ادامه حملات اوالانی ها در دقیقه ۳۰ کیوان مارابی موفق به گلزنی شد اما با بالابردن پرچم کمک داور این دیدار گل آفساید اعلام شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

با غاز نیمه دوم بازی متعادلی از سوی دو تیم مشاهد شد و تنش ها در میانه میدان افزایش یافت تا جایی که ارمین محمدی بدلیل مصدومیت از بازی خارج و پیام کرمیان برای آوالانی ها به میدان رفت.

 

بازیکنان کاسپین قزوین که بدنبال بثمر رساندن گل تساوی بودند با در دست گرفتن بازی در دقایق ۶۰ الی ۹۰ سوار بر بازی بودند اما دفاع رسوخ ناپذیر آوالانی ها کار را برای کاسپینی ها سخت کرده بود.

 

داور چهارم این دیدار ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد وفشار حملات قزوینی ها در دقایق پایانی اوج گرفت اما هوشیاری خط دفاع آوالانی ها باعث شد تا سه امتیاز شیرین به حساب آنها واریز شود هرچند این تیم از قبل خطر سقوط را رفع کرده بود و در کورس صعود نیز حضور نداشت. کامیارانی ها در پایان این دیدار ۳۴ امتیازی شدند و در جایگاه پنجم گروه خود جای گرفتند.

 

شایان ذکر است، پس از حاضر نشدن تیم چوکا تالش حریف تیم سردار بوکان، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود سرداری ها لحاظ خواهد شد تا این تیم نیز به رده هشتم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کند تا در هفته پایانی دغدغه سقوط یا سعود را نداشته باشد.

 

تیم خوشه طلایی ساوه با کسب ۵۱ امتیاز بعنوان تیم اول به لیگ دسته اول ایران صعود کرد. تیم داماش گیلان نیز که همکنون ۴۷ امتیازی شده است، امروز بعنوان تیم دوم صعود خود را به به مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم مسجل کرد، داماشی ها در همین فصل با برتری مقابل سایپای علی دایی به فینال مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور راه یافته بودند.

 

در پایان دیدار های امروز تکلیف سقوط دو تیم گروه اول نیز مشخص شد. تیم های ایران جوان بوشهر و مس نوین کرمان با قبول شکست به  لیگ دسته سوم سقوط کردند. تیم راه آهن تهران نیز در هفته های ابتدایی مسابقات انصراف خود را اعلام کرده بود. با این اوصاف ممکن است هفته پایانی این رقابت ها در گروه اول برگزار نشود.

 

نتایج کامل دیدار ها:

 

سردار بوکان ۳ – چوکا تالش ۰ (عدم حضور چوکای تالش)

 

شهرداری بم ۰ – فولاد نوین اهواز ۱

مقاومت تهران ۲ – ایرانجوان بوشهر ۱
حمزه خضیراوی – جواد مولایی
حمیدرضا نادری

کاسپین قزوین ۰ – آوالان کامیاران ۱
بلال وکیلی(۱۹)

داماش گیلان ۲ – خوشه طلایی ساوه ۰
علی آل کثیر(۶۱) – محمد رستمی(۶۵)

استقلال اهواز ۱ – مس نوین کرمان ۰

 

جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی