رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 تیر 1400 - 23:11
  • کد خبر : ۱۰۸۹۵
  • چاپ خبر : آوالان به لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد
با شکست در دیدار پایانی؛

آوالان به لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد

در گزارشی اختصاصی عملکرد تیم آوالان کامیاران در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته دوم فوتبال ایران را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تیم فوتبال آوالان کامیاران با شکست در دیدار پایانی به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال آوالان کامیاران با شکست در دیدار پایانی به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران سقوط کرد.

به گزارش یاریزان؛ در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم فوتبال آوالان کامیاران تنها نماینده استان کردستان با کسب نتیجه دو بر صفر در دیدار برابر مس نوین کرمان مغلوب شد.

 

------------------------------------

نماینده استان کردستان با کسب ۲۶ امتیاز در ایستگاه آخر در رتبه دوازدهم جدول گروه اول لیگ دسته دوم قرار گرفت و بهمراه تیم نفت و گاز گچساران به رقابت های فصل آینده لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سقوط کرد.

مشکلات مالی و عدم حمایت لازم مسئولان شهرستان و استانی از این تیم باعث شده بود تا آوالانی ها فصل خوبی را سپری نکنند و امید های خود را یکی پس از دیگری از دست بدهند.

در هفته پایانی تیم های محتشم تبریز، شهرداری یندر عباس، فولاد نوین اهواز و ملی حفاری اهواز نیز خطر سقوط را احساس می کردند اما با کسب نتیجه لازم در لیگ دو ماندنی شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هر چند این امتیاز از دست رفته خسارت بسیار بزرگی به ورزش این استان محسوب می شود اما این پایان کار آوالانی ها نیست و همچون سقوط این تیم در سال ۹۶ به لیگ دسته سوم و صعود دوباره نماینده کامیاران به جمع لیگ دویی ها، می توان دوباره با اتکا به استعداد های فوتبال در این منطقه جبران مافت کرد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی