رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 تیر 1400 - 21:46
  • کد خبر : ۱۱۰۰۲
  • چاپ خبر : آلکنو تیم ملی والیبال ایران را به ترکیب اصلی خودش رساند
با اعلام فدراسیون؛

آلکنو تیم ملی والیبال ایران را به ترکیب اصلی خودش رساند

به گزارش یاریزان؛ سرمربی تیم ملی ایران در ابتدای دومین نشست خبری خود درباره عملکرد تیم ایران در لیگ ملت‌ها گفت: همانطور که گفته بودم مسابقات لیگ ملت‌ها به خیلی از سئوالات من پاسخ داد. همانگونه که وعده داده بودم جوان‌ها را مورد آزمایش قرار دادم. این رقابت‌ها آزمون سختی برای تیمم بود. وی ادامه داد: تغییراتی در تیم به وجود آوردم اما می‌دانستم ثباتی در تیم حاصل نمی‌شود. تیم ملی ایران حدود ۲ سال بود که بازی رسمی انجام نداده بود و نیمی از بازیکنان در این مدت در هیچ بازی‌ای شرکت نداشتند. من به معجزه اعتقاد ندارم و به نظرم تنها با تلاش می‌توان به هدف‌ها رسید. سرمربی تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: این امکان وجود داشت که نتایج بهتری در لیگ ملت‌ها کسب کرد. با تعویض یکی یا دو بازیکن باتجربه می‌توانستیم بازی را ببریم. اما با هماهنگی‌ صورت گرفته قبل از مسابقات قرار شد بازیکنان را تحت فشار پر استرس قرار دهم تا ببینم عملکرد آنها چگونه است. قبلاً گفته بودم و حالا به صورت رسمی اعلام می‌کنم که از روز اول کارم با تیم ملی ایران، تمام تصمیمات را خودم به تنهایی گرفتم. در مورد مسائلی که شک داشتم با 2 همکارم مشورت می‌کردم. نه رییس فدراسیون و نه هیچکس دیگر به من فشاری وارد نکرد. من مربی نیستم که کسی به من فشاری وارد کند. وی درباره خط زدن «فرهاد قائمی» و صحبت‌های او گفت: نمی‌خواستم در این خصوص صحبت کنم اما چون بقیه زیاد صحبت می‌کنند روشنگری می‌کنم. بزرگتر از قائمی هستم. وی در مورد گذشته و عناوین من صحبت کرده و باید بگویم یک صدم عناوینی که من کسب کرده‌ام را به دست نیاورده است. رو در رو با او صحبت کردم اما او در یک خبرگزاری جوابم را داد. حدود یک ماه در مورد وی سوال کردم و پرسیدم که کجاست؟ از سعید معروف پرسیدم و به کاپیتان گفتم که پویا فیاضی به این مسابقات نمی‌رسد. خیلی دوست داشتم به شرایط ایده‌آل برسد اما نرسید. به من گفته شد بازیکنی داریم که می‌تواند در سرویس و دریافت خوب باشد و منظور آنها قائمی بود. به من گفتند که او ازدواج کرده اما تمرین می‌کند و یک مصدومیت جدی هم داشته است. موضوع قائمی منتفی شد، اما بعد از لیگ ملت‌ها به روسیه رفتم و 2 روز قبل از آمدن به ایران در روزنامه‌های روسی خواندم که قائمی به تیم ملی دعوت شده است. چند ساعت بعد مترجمم با من تماس گرفت و از طرف خوش خبر نظرم را جویا شد. من هم جواب دادم که اگر آماده باشد شرایط او را بررسی خواهم کرد و مشکلی ندارم.

تیم ملی والیبال مردان ایران به ترکیب اصلی اعزامی به بازی‌های المپیک رسید و با انتخاب آلکنو از بازیکنان، مربیان و همکارانی که در جریان اردو در راه پیشرفت تمرینات و آماده‌سازی بازیکنان صمیمانه در خدمت تیم ملی بودند، سپاسگزاری و خداحافظی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی والیبال مردان ایران به ترکیب اصلی اعزامی به بازی‌های المپیک رسید و با انتخاب آلکنو از بازیکنان، مربیان و همکارانی که در جریان اردو در راه پیشرفت تمرینات و آماده‌سازی بازیکنان صمیمانه در خدمت تیم ملی بودند، سپاسگزاری و خداحافظی کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون والیبال، تیم ملی مردان به رهبری ولادیمیر آلکنو در پایان تمرین عصرگاهی خود در روز چهارشنبه از بازیکنان (رضا عابدینی و مجتبی میرزاجانپور)، دستیاران مربیگری (عظیم جزیده، کامبیز یعقوبی و داوود مقبلی)، آنالیزور دوم (علی تاج‌الدین)، ماساژور (علیرضا پیشیاره)، جهانگیر سیدعباسی (سرپرست کمیته آموزش فدراسیون)، مصطفی الماسپور (مسؤول سالن و تدارکات) و سایر همکارانی که در جریان اردو به شکل تمام‌وقت در خدمت تمرینات تیم ملی بودند، سپاسگزاری و خداحافظی کرد.

 

------------------------------------

این آخرین تمرین توپی ملی‌پوشان بود. تیم ملی تا اعزام به بازی‌های المپیک توکیو (شنبه‌شب) تنها یک جلسه تمرین بدنسازی با وزنه خواهد داشت.

سعید معروف، جواد کریمی، سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و آرمان صالحی ۱۲ بازیکن تیم ملی اعزامی به المپیک توکیو هستند.

ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، سیامک افروزی (پزشک و تراپیست)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و امیر خوش‌خبر نیز سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی