رفتن به بالا
  • شنبه - 7 مرداد 1402 - 16:04
  • کد خبر : ۱۶۱۵۵
  • چاپ خبر : آلان جواهری هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد

آلان جواهری هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

  آلان جواهری هندبالیست کردستانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد. به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشور در گروه نخست به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی استان یزد برگزار شد.  ———————————— این مرحله از اردوی آمادگی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آلان جواهری هندبالیست کردستانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شد.

به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشور در گروه نخست به منظور کسب آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی استان یزد برگزار شد.

 

------------------------------------

این مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان تیم هندبال نوجوانان کشور با ۲۹ هندبالیست زیر نظر «مهدی آزاد منجیری» سرمربی تیم طی روزهای دوم لغایت پنجم مرداد ماه به میزبانی استان یزد و در شهرستان بافق برگزار شد.

با دعوت کادر فنی فدراسیون، آلان جواهری هندبالیست کردستانی نیز در این اردوی چهار روزه حضور پیدا کرد.

آخرین تمرین تیم ملی هندبال نوجوانان پسر در تهران از ساعت ۱۱.۳۰ فردا (یکشنبه ۸ مرداد) با حضور اصحاب رسانه در سالن فدراسیون برگزار خواهد شد و این تیم بامداد دوشنبه، نهم مرداد، ایران را به مقصد کرواسی ترک خواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دهمین دوره رقابت های هندبال قهرمان جهان نوجوانان از ۱۱ تا ۲۲ مرداد ماه در کرواسی برگزار خواهد شد و تیم هندبال نوجوانان ایران در گروه H این رقابت ها با تیم های سوئد، جزایر فارو و بروندی همگروه است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی