رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 مرداد 1402 - 20:06
  • کد خبر : ۱۶۲۱۵
  • چاپ خبر : آرین سلیمی مدال نقره یونیورسیاد جهانی را به افتخاراتش افزود/ کیانی طلایی شد
پسر کرمانشاهی و کسب یک عنوان دیگر؛

آرین سلیمی مدال نقره یونیورسیاد جهانی را به افتخاراتش افزود/ کیانی طلایی شد

به گزارش یاریزان؛ در ششمین روز از مسابقات تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین عرفان بزرگی و آرین سلیمی، ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان ایران به ترتیب در اوزان 63- و 87- کیلوگرم آقایان و 53- و 73- کیلوگرم بانوان به مصاف حریفان خود رفتند. آرین سلیمی در وزن 87- کیلوگرم در ابتدا، «جان جیان» از چین تایپه و سپس «لوپیس» از اسپانیا را با نتایج قاطع 2 بر صفر مغلوب کرد. آرین در نیمه نهایی به مصاف «بلیچ پاولینوویچ» از صربستان رفت و او را هم 2 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. ملی پوش کشورمان در دیدار فینال رو در روی «منگ مینگ کوان» از چین قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و دومین مدال نقره تکواندو ایران در این مسابقات را به دست آورد. آرین سلیمی ملی پوش تکواندو کشورمان در وزن ۸۷- کیلوگرم پس از کسب مدال نقره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین بیان کرد: متاسفانه به آن چیزی که مدنظرم بود دست نیافتم، ناشکری نمی کنم اما هدفم کسب مدال طلا بود. او ادامه داد: ناداوری زیادی علیه من رخ داد حتی بدتر از رقابت های جهانی و چینی ها هوای ورزشکار خودشان را داشتند. از اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون بابت زحماتی که کشیدند، تشکر می کنم. سلیمی افزود: انشالله در مسابقات پیش رو جبران خواهم کرد و به مدال طلا دست می یابم. ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با دو پیروزی دو بر صفر برابر «اروگشاوا» از ازبکستان و «ملینا» از آمریکا شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم در یک دیدار نفس گیر، «گو گیانگ» از کشور میزبان را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت؛ حریف چینی کیانی دارنده نقره جهانی مکزیک و طلای آسیا ۲۰۲۲ و برنز گرنداسلم 2023 بود. کیانی در فینال به مصاف «پو یا سو» از چین تایپه رفت و با یک نمایش بی نقص موفق شد او را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. عرفان بزرگی نماینده کشورمان در وزن 63- کیلوگرم پس از شکست "انخجین" از مغولستان و "محمد جرفی" از الجزایر با نتایج 2 بر صفر پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت و در این مرحله مقابل لیانگ یوشای از چین دارنده نقره جهانی گوادالاخارا و نقره آسیا ۲۰۲۲ کره جنوبی قرار گرفت و با قبول شکست 2 بر صفر از دور رقابت ها کنار رفت. زهرا پوراسماعیل در وزن 73- کیلوگرم در دور نخست مقابل اوسرمن از آمریکا نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. به این ترتیب تیم ملی تکواندو ایران در بخش انفرادی کیوروگی، صاحب 4 مدال طلا توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی، 2 مدال نقره توسط آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و 2 مدال برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی شد. همچنین تیم پومسه کشومان هم 4 مدال برنز در این مسابقات به دست آورد. این مسابقات فردا جمعه در بخش تیمی پیگیری می شود.

ناهید کیانی و آرین سلیمی در رقابت های تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ناهید کیانی و آرین سلیمی در رقابت های تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان به ترتیب صاحب مدال های طلا و نقره شدند.

به گزارش یاریزان؛ در ششمین روز از مسابقات تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین عرفان بزرگی و آرین سلیمی، ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل نمایندگان ایران به ترتیب در اوزان ۶۳- و ۸۷- کیلوگرم آقایان و ۵۳- و ۷۳- کیلوگرم بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

 

------------------------------------

آرین سلیمی ورزشکار کرمانشاهی در وزن ۸۷- کیلوگرم در ابتدا، «جان جیان» از چین تایپه و سپس «لوپیس» از اسپانیا را با نتایج قاطع ۲ بر صفر مغلوب کرد. آرین در نیمه نهایی به مصاف «بلیچ پاولینوویچ» از صربستان رفت و او را هم ۲ بر صفر شکست داد و فینالیست شد. ملی پوش کشورمان در دیدار فینال رو در روی «منگ مینگ کوان» از چین قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و دومین مدال نقره تکواندو ایران در این مسابقات را به دست آورد.

آرین سلیمی ملی پوش تکواندو کشورمان در وزن ۸۷- کیلوگرم پس از کسب مدال نقره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین بیان کرد: متاسفانه به آن چیزی که مدنظرم بود دست نیافتم، ناشکری نمی کنم اما هدفم کسب مدال طلا بود.

او ادامه داد: ناداوری زیادی علیه من رخ داد حتی بدتر از رقابت های جهانی و چینی ها هوای ورزشکار خودشان را داشتند. از اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون بابت زحماتی که کشیدند، تشکر می کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سلیمی افزود: انشالله در مسابقات پیش رو جبران خواهم کرد و به مدال طلا دست می یابم.

 

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با دو پیروزی دو بر صفر برابر «اروگشاوا» از ازبکستان و «ملینا» از آمریکا شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم در یک دیدار نفس گیر، «گو گیانگ» از کشور میزبان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت؛ حریف چینی کیانی دارنده نقره جهانی مکزیک و طلای آسیا ۲۰۲۲ و برنز گرنداسلم ۲۰۲۳ بود. کیانی در فینال به مصاف «پو یا سو» از چین تایپه رفت و با یک نمایش بی نقص موفق شد او را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

 

عرفان بزرگی نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم پس از شکست “انخجین” از مغولستان و “محمد جرفی” از الجزایر با نتایج ۲ بر صفر پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت و در این مرحله مقابل لیانگ یوشای از چین دارنده نقره جهانی گوادالاخارا و نقره آسیا ۲۰۲۲ کره جنوبی قرار گرفت و با قبول شکست ۲ بر صفر از دور رقابت ها کنار رفت.

 

زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم در دور نخست مقابل اوسرمن از آمریکا نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب تیم ملی تکواندو ایران در بخش انفرادی کیوروگی، صاحب ۴ مدال طلا توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی، ۲ مدال نقره توسط آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و ۲ مدال برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی شد. همچنین تیم پومسه کشومان هم ۴ مدال برنز در این مسابقات به دست آورد.

این مسابقات فردا جمعه در بخش تیمی پیگیری می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی