رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 مهر 1402 - 14:11
  • کد خبر : ۱۶۷۲۸
  • چاپ خبر : آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی مدال نقره بازی های آسیایی را بر گردن آویخت + فیلم مبارزه

آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی مدال نقره بازی های آسیایی را بر گردن آویخت + فیلم مبارزه

به گزارش یاریزان؛ روز پنجم و پایانی رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، امروز پنجشنبه ششم مهرماه در «سالن لیان» و در اوزان 67+ کیلوگرم بانوان و 80+ کیلوگرم آقایان برگزار شد و نهایتا یک نشان نقره توسط آرین سلیمی به دست آمد. آرین سلیمی در گروه آقایان و در وزن 80+ کیلوگرم ابتدا با «ساموئل موریسون» از فیلیپین مواجه شد و توانست 2 بر صفر پیروز شود. سلیمی در دیدار بعدی «اناس صادق» از اردن را با همین نتیجه از پیش رو برداشت . وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «لی منگ» از چین تایپه پیکار کرد و برابر این حریف 2 بر صفر پیروز شد. سلیمی در فینال برابر «سونگ ژائوژیانگ» از چین به روی شیاپ چانگ رفت و در یک مبارزه ای تماشایی 2 بر یک در راند شماری نتیجه را واگذار و به نشان نقره بسنده کرد. در گروه بانوان و در وزن 67+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی ابتدا با «آلورا» از فیلیپین دیدارکرد و 2 بر صفر به پیروزی رسید؛ وی در یک چهارم نهایی مقابل «اسوتلانا اوسی پووا» از کشور ازبکستان و دارنده نشان طلای جهان در سال 2022 رو به رو شد و در یک دیدار نزدیک 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی به عنوان مربی وی را یاری می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی و مجید افلاکی مربی تیم هستند. بر همین اساس پرونده تیم ملی تکواندو در این مسابقات با 3 مدال نقره و 5 برنز بسته شد. آرین سلیمی، مهدی حاجی موسایی و علیرضا حسین پور 3 مدال نقره، متین رضایی، مهران برخورداری، ملیکا میرحسینی، مبینا نعمت زاده و مرجان سلحشوری (پومسه) 5 نشان برنز را از آن خود کردند.

در روز پایانی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال نقره شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در روز پایانی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، آرین سلیمی تکواندوکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال نقره شد.

به گزارش یاریزان؛ روز پنجم و پایانی رقابت های تکواندو نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، امروز پنجشنبه ششم مهرماه در «سالن لیان» و در اوزان ۶۷+ کیلوگرم بانوان و ۸۰+ کیلوگرم آقایان برگزار شد و نهایتا یک نشان نقره توسط آرین سلیمی به دست آمد.

 

------------------------------------

آرین سلیمی در گروه آقایان و در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا با «ساموئل موریسون» از فیلیپین مواجه شد و توانست ۲ بر صفر پیروز شود. سلیمی در دیدار بعدی «اناس صادق» از اردن را با همین نتیجه از پیش رو برداشت . وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «لی منگ» از چین تایپه پیکار کرد و برابر این حریف ۲ بر صفر پیروز شد. سلیمی در فینال برابر «سونگ ژائوژیانگ» از چین به روی شیاپ چانگ رفت و در یک مبارزه ای تماشایی ۲ بر یک در راند شماری نتیجه را واگذار و به نشان نقره بسنده کرد.

در گروه بانوان و در وزن ۶۷+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی ابتدا با «آلورا» از فیلیپین دیدارکرد و ۲ بر صفر به پیروزی رسید؛ وی در یک چهارم نهایی مقابل «اسوتلانا اوسی پووا» از کشور ازبکستان و دارنده نشان طلای جهان در سال ۲۰۲۲ رو به رو شد و در یک دیدار نزدیک ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی به عنوان مربی وی را یاری می کند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی و مجید افلاکی مربی تیم هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر همین اساس پرونده تیم ملی تکواندو در این مسابقات با ۳ مدال نقره و ۵ برنز بسته شد. آرین سلیمی، مهدی حاجی موسایی و علیرضا حسین پور ۳ مدال نقره، متین رضایی، مهران برخورداری، ملیکا میرحسینی، مبینا نعمت زاده و مرجان سلحشوری (پومسه) ۵ نشان برنز را از آن خود کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی