رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 آبان 1401 - 00:31
  • کد خبر : ۱۳۸۴۵
  • چاپ خبر : آرمینا صادقیان: کسب مدال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان کار آسانی نبود

آرمینا صادقیان: کسب مدال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان کار آسانی نبود

آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایلامی گفت: خدا را شکر با کمک مربیان موفق به کسب مدال شدم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. به گزارش یاریزان؛ آرمینا صادقیان در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مصر و کسب مدال برنز تفنگ سه وضعیت اظهار داشت: من در تیم بزرگسالان بودم و در این مسابقه استثنا در جوانان شرکت کردم چون یک سال برای حضور من در رده سنی جوانان باقی مانده است. سطح مسابقات بالا بود و در قهرمانی جهان بهترین‌ها شرکت می کنند. وی در ادامه افزود: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است. خدا را شکر با کمک مربیان نتیجه خوبی گرفتم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که یک نتیجه خوب گرفتم. بانوی تیرانداز کشورمان خاطرنشان کرد: این مسابقات کمک کننده بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم و موارد خوبی را به تجربیات خودم اضافه کردم تا در مسابقات آتی از آنها استفاده کنم. وی در خصوص شرایط لازم برای کسب سهمیه المپیک، گفت: برای کسب سهمیه نیاز به تمرین منسجم داریم امیدوارم من و بچه ها نتایج خوبی را به دست آوریم.در هر مسابقه شرایط متفاوت است و در این مسابقه هم مدال گرفتم و هم تجربه کسب کردم. مصر یک مسابقه دیگر بود و برای مسابقه بعدی با تجربه بیشتری حاضر می‌شوم. وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد به آنچه انتظار داشتید، دست یافتید، گفت: با آمادگی کامل حاضر شدم این نتیجه را پیش بینی نمی‌کردم ولی انتظار یک عملکرد خوب را از خودم داشتم و تمام چیزهایی که لازم بود را اجرا کردم. شایان ذکر است؛ مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا 3 آبان در قاهره مصر جریان دارد و تیم ملی ایران که با ۱۹ تیرانداز در این مسابقات حضور داشت موفق به کسب اولین سهمیه المپیک 2024 پاریس توسط هانیه رستمیان و یک مدال نقره و 3 برنز شد.

آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایلامی گفت: خدا را شکر با کمک مربیان موفق به کسب مدال شدم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمینا صادقیان تیرانداز جوان ایلامی گفت: خدا را شکر با کمک مربیان موفق به کسب مدال شدم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش یاریزان؛ آرمینا صادقیان در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مصر و کسب مدال برنز تفنگ سه وضعیت اظهار داشت: من در تیم بزرگسالان بودم و در این مسابقه استثنا در جوانان شرکت کردم چون یک سال برای حضور من در رده سنی جوانان باقی مانده است. سطح مسابقات بالا بود و در قهرمانی جهان بهترین‌ها شرکت می کنند.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است. خدا را شکر با کمک مربیان نتیجه خوبی گرفتم و از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که یک نتیجه خوب گرفتم.

بانوی تیرانداز کشورمان خاطرنشان کرد: این مسابقات کمک کننده بود و درس‌های زیادی از آن گرفتم و موارد خوبی را به تجربیات خودم اضافه کردم تا در مسابقات آتی از آنها استفاده کنم.

وی در خصوص شرایط لازم برای کسب سهمیه المپیک، گفت: برای کسب سهمیه نیاز به تمرین منسجم داریم امیدوارم من و بچه ها نتایج خوبی را به دست آوریم.در هر مسابقه شرایط متفاوت است و در این مسابقه هم مدال گرفتم و هم تجربه کسب کردم. مصر یک مسابقه دیگر بود و برای مسابقه بعدی با تجربه بیشتری حاضر می‌شوم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پاسخ به این سوال که تا چه حد به آنچه انتظار داشتید، دست یافتید، گفت: با آمادگی کامل حاضر شدم این نتیجه را پیش بینی نمی‌کردم ولی انتظار یک عملکرد خوب را از خودم داشتم و تمام چیزهایی که لازم بود را اجرا کردم.

 

شایان ذکر است؛ مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا ۳ آبان در قاهره مصر جریان دارد و تیم ملی ایران که با ۱۹ تیرانداز در این مسابقات حضور داشت موفق به کسب اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط هانیه رستمیان و یک مدال نقره و ۳ برنز شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی