رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 مهر 1401 - 17:10
  • کد خبر : ۱۳۷۰۱
  • چاپ خبر : آرش صادقیانی: از فضای مسابقه دور شده بودیم/ پراشتباه ظاهر شدیم

آرش صادقیانی: از فضای مسابقه دور شده بودیم/ پراشتباه ظاهر شدیم

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازی هفته دوم ما برگزار نشد و به همین دلیل از فضای مسابقه دور شدیم. به گزارش یاریزان؛ هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد. آرش صادقیانی پس از شکست 3 بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان اظهار داشت: بازی خیلی افت و خیز داشت. در دو ست اول پر اشتباه بودیم. در ست اول 12 و در ست دوم 11 اشتباه داشتیم و این باعت شد که تیم سیرجان به اعتماد به نفس لازم برسد. وی ادامه داد: سیرجان تیم خوبی بوده و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است. ما در بازی‌های تدارکاتی موفق شده بودیم که این تیم را شکست دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان امروز خودشان نبودند و دلیلش هم فاصله بین بازی اول و دوم ما بود. سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان عنوان کرد: مسابقه هفته دوم ما برگزار نشد که این باعث شد که بازیکنان ما از فضای مسابقات دور شوند. در ست سوم ما خوب بازی کردیم و بازیکنان بازی خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم پیروز شویم اما در ادامه همانند ست اول و دوم مسابقه را واگذار کردیم. صادقیانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای مسابقات بعدی نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم و بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم. تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازی هفته دوم ما برگزار نشد و به همین دلیل از فضای مسابقه دور شدیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازی هفته دوم ما برگزار نشد و به همین دلیل از فضای مسابقه دور شدیم.

به گزارش یاریزان؛ هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.

 

------------------------------------

آرش صادقیانی پس از شکست ۳ بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان اظهار داشت: بازی خیلی افت و خیز داشت. در دو ست اول پر اشتباه بودیم. در ست اول ۱۲ و در ست دوم ۱۱ اشتباه داشتیم و این باعت شد که تیم سیرجان به اعتماد به نفس لازم برسد.

وی ادامه داد: سیرجان تیم خوبی بوده و جزو تیم‌های مدعی قهرمانی است. ما در بازی‌های تدارکاتی موفق شده بودیم که این تیم را شکست دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان امروز خودشان نبودند و دلیلش هم فاصله بین بازی اول و دوم ما بود.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان عنوان کرد: مسابقه هفته دوم ما برگزار نشد که این باعث شد که بازیکنان ما از فضای مسابقات دور شوند. در ست سوم ما خوب بازی کردیم و بازیکنان بازی خودشان را به نمایش گذاشتند و توانستیم پیروز شویم اما در ادامه همانند ست اول و دوم مسابقه را واگذار کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

صادقیانی ادامه داد: تلاش می‌کنیم برای مسابقات بعدی نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم و بتوانیم بازی بهتری ارائه کنیم.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی