رفتن به بالا
  • یکشنبه - 1 آبان 1401 - 08:42
  • کد خبر : ۱۳۸۲۷
  • چاپ خبر : آراسته نژاد: مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است

آراسته نژاد: مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است

ایناس آراسته نژاد مربی ایلامی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال دختران گفت: این بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند. به گزارش یاریزان؛ ایناس آراسته نژاد، مربی تیم ملی فوتبال نونهالان در ابتدا عنوان کرد: با توجه به اینکه در این رده سنی نیاز به استعدادیابی داشتیم از آذرماه سال گذشته استعدادیابی منطقه ای را با حضور 3500 بازیکن در سراسر کشور آغاز کردیم و از میان آنها 40 بازیکن برتر را به اردوهای انتخابی تیم ملی زیر 15 سال دعوت کردیم و عملکردشان را زیر نظر گرفتیم. وی اضافه کرد: برای اعزام به مسابقات کافا، چهار اردوی آماده سازی برگزار کردیم و در هر اردو سعی کردیم یک یا دو بازی دوستانه با تیم های آکادمی تهران و البرز انجام دهیم تا نقاط ضعف و قوت بچه ها را شناسایی کرده و در نهایت با 20 بازیکن به این مسابقات اعزام شدیم. مربی ایلامی تیم ملی فوتبال نونهالان درباره بازی فردا برابر ازبکستان گفت: این بچه ها برای اولین بار است در مسابقات برون مرزی شرکت می کنند و کم تجربه هستند. ما در تمرینات سعی کردیم تمام نکات تکنیکی و تاکتیکی را به آنها آموزش بدهیم. ازبکستان سبک بازی اروپایی دارد و قوی است. روز گذشته بازی این تیم را برابر تاجیکستان همراه بچه ها در ورزشگاه تماشا کردیم. آنها از تکنیک بالایی برخوردار هستند، اما هم فردا با تمام قوا به مصاف این تیم می رویم و از نام ایران دفاع خواهیم کرد. آراسته نژاد در پایان اضافه کرد: آنچه مسلم است این بچه ها نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند. مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است تا بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی زیر 17 سال که در سال آینده رقابتهای مقدماتی آسیا را دارد، آماده کنیم. ملی پوشان با شرکت در تورنمنت های مختلف بین المللی، تجربه کسب می‌کنند.

ایناس آراسته نژاد مربی ایلامی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران گفت: این بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ایناس آراسته نژاد مربی ایلامی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال دختران گفت: این بازیکنان نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند.

به گزارش یاریزان؛ ایناس آراسته نژاد، مربی تیم ملی فوتبال نونهالان در ابتدا عنوان کرد: با توجه به اینکه در این رده سنی نیاز به استعدادیابی داشتیم از آذرماه سال گذشته استعدادیابی منطقه ای را با حضور ۳۵۰۰ بازیکن در سراسر کشور آغاز کردیم و از میان آنها ۴۰ بازیکن برتر را به اردوهای انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت کردیم و عملکردشان را زیر نظر گرفتیم.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: برای اعزام به مسابقات کافا، چهار اردوی آماده سازی برگزار کردیم و در هر اردو سعی کردیم یک یا دو بازی دوستانه با تیم های آکادمی تهران و البرز انجام دهیم تا نقاط ضعف و قوت بچه ها را شناسایی کرده و در نهایت با ۲۰ بازیکن به این مسابقات اعزام شدیم.

مربی ایلامی تیم ملی فوتبال نونهالان درباره بازی فردا برابر ازبکستان گفت: این بچه ها برای اولین بار است در مسابقات برون مرزی شرکت می کنند و کم تجربه هستند. ما در تمرینات سعی کردیم تمام نکات تکنیکی و تاکتیکی را به آنها آموزش بدهیم. ازبکستان سبک بازی اروپایی دارد و قوی است. روز گذشته بازی این تیم را برابر تاجیکستان همراه بچه ها در ورزشگاه تماشا کردیم. آنها از تکنیک بالایی برخوردار هستند، اما هم فردا با تمام قوا به مصاف این تیم می رویم و از نام ایران دفاع خواهیم کرد.

آراسته نژاد در پایان اضافه کرد: آنچه مسلم است این بچه ها نیاز به کسب تجربه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد را در آینده داشته باشند. مسابقات کافا بیشتر جنبه محک و ارزیابی بازیکنان است تا بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال که در سال آینده رقابت های مقدماتی آسیا را دارد، آماده کنیم. ملی پوشان با شرکت در تورنمنت های مختلف بین المللی، تجربه کسب می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی