رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 مرداد 1397 - 00:51
  • کد خبر : ۳۲۹۶
  • چاپ خبر :  ۱۹ورزشکار بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند
با اعلام مدیرکل؛

 ۱۹ورزشکار بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند

  عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۹ نماینده آذربایجان غربی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند. به گزارش یاریزان؛ عبدالله چمن گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تعداد ۱۹ نفر از ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته ها تنیس، والیبال، قایقرانی و کبدی و فوتبال به مسابقات آسیایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۹ نماینده آذربایجان غربی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند.

به گزارش یاریزان؛ عبدالله چمن گلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تعداد ۱۹ نفر از ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته ها تنیس، والیبال، قایقرانی و کبدی و فوتبال به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.
وی افزود: علاوه بر بازیکن که به جاکارتا اعزام می شود کادر فنی در رشته‌های والیبال، قایقرانی و کبدی و داورانی در رشته کاراته از استان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.
چمن گلی در خصوص نماینده آذربایجان غربی در رشته فوتبال تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان محمد رضا آزادی به عنوان نماینده از آذربایجان غربی در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت.

 

------------------------------------

وی در خصوص نمایندگان آذربایجان غربی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا خاطر نشان کرد: ۷ بازیکن و ۲ مربی از استان به این مسابقات اعزام خواهند شد که در رشته والیبال امید بسیاری به کسب مدال طلا داریم.
وی در خصوص نمایندگان آذربایجان غربی در مسابقات پاراآسیایی تاکید کرد: سیامند رحمان و حسین جان فشان در این دوره از مسابقات پاراآسیایی حضور می‌یابند.
چمن گلی ادامه داد: ۵ ورزشکار آذربایجان غربی در رشته‌های دوومیدانی و شمشیربازی به این مسابقات اعزام شده بودند که به علت مصدومیت یا خداحافظی از شرکت در این مسابقات جا مانده اند.

وی در خصوص احتمال افزایش نمایندگان آذربایجان غربی در مسابقات آسیایی جاکارتا تاکید کرد: در برخی از رشته لیست اعزام به مسابقات قطعی نشده است که ممکن است تعداد نفرات اعزامی استان افزایش یابد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

۱۹ نماینده آذربایجان غربی در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می کنند


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی