رفتن به بالا
  • شنبه - 8 مهر 1402 - 10:15
  • کد خبر : ۱۶۷۴۳
  • چاپ خبر : آذربایجان غربی بر سکوی سوم مسابقات والیبال پیشکسوتان ایران ایستاد

آذربایجان غربی بر سکوی سوم مسابقات والیبال پیشکسوتان ایران ایستاد

به گزارش یاریزان؛ آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور روز جمعه هفتم مهرماه با انجام سه دیدار پیگیری شد. تیم تهران الف در سری دیدارهای بعد از ظهر امروز توانست با نتیجه دو بر یک تیم میزبان یعنی زنجان را از پیش رو برداشته و در رده‌بندی در رتبه اول قرار گیرد. در سایر دیدارها نیز تیم آذربایجان غربی با نتیجه دو بر یک بر تیم تهران ب و تیم خراسان رضوی نیز با نتیجه دو بر صفر تیم مازندران را شکست دادند تا پرونده این دور از رقابت‌ها با قهرمانی تیم تهران الف به پایان برسد. مسئولان برگزاری مسابقات برای تعیین تیم دوم و سوم این دور از رقابت‌ها با توجه به مساوی بودن تعداد باخت‌های تیم‌های تهران ب و آذربایجان غربی و قرار گرفتن دو تیم در رده دوم جدول، اقدام به ست شماری کرده و با توجه به تعداد ست باخته بیشتر آذربایجان غربی این تیم به مقام سومی دست یافته و تیم تهران ب نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. محمد صادق امیری پیشکسوت نامدار و چهره محبوب والیبال مهاباد یکی از اعضای حاضر در تیم آذربایجان غربی بود. 

تیم استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان موفق شد بر سکوی سوم مسابقات والیبال پیشکسوتان ایران بایستاد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم استان آذربایجان غربی با غلبه بر حریفان موفق شد بر سکوی سوم مسابقات والیبال پیشکسوتان ایران بایستاد.

به گزارش یاریزان؛ آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور روز جمعه هفتم مهرماه با انجام سه دیدار پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم تهران الف در سری دیدارهای بعد از ظهر امروز توانست با نتیجه دو بر یک تیم میزبان یعنی زنجان را از پیش رو برداشته و در رده‌بندی در رتبه اول قرار گیرد.

در سایر دیدارها نیز تیم آذربایجان غربی با نتیجه دو بر یک بر تیم تهران ب و تیم خراسان رضوی نیز با نتیجه دو بر صفر تیم مازندران را شکست دادند تا پرونده این دور از رقابت‌ها با قهرمانی تیم تهران الف به پایان برسد.

مسئولان برگزاری مسابقات برای تعیین تیم دوم و سوم این دور از رقابت‌ها با توجه به مساوی بودن تعداد باخت‌های تیم‌های تهران ب و آذربایجان غربی و قرار گرفتن دو تیم در رده دوم جدول، اقدام به ست شماری کرده و با توجه به تعداد ست باخته بیشتر آذربایجان غربی این تیم به مقام سومی دست یافته و تیم تهران ب نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد صادق امیری پیشکسوت نامدار و چهره محبوب والیبال مهاباد یکی از اعضای حاضر در تیم آذربایجان غربی بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی