رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 14:18
  • کد خبر : ۵۰۰۸
  • چاپ خبر : آدرس مدرسه فوتبال کیا جهت ثبت نام و معرفی استعداد های فوتبال ایران

آدرس مدرسه فوتبال کیا جهت ثبت نام و معرفی استعداد های فوتبال ایران

آکادمی کیا با حضور منظم و پر قدرت خود در لیگ های پایه ایران در چند سال گذشته نمایش خوبی بجای گذاشته و از سال جدید سعی در ایجاد مدرسه فوتبال دارد.

استعداد های برتر و بازیکنان نخبه در سنین پایین ازسراسر کشور به آکادمی کیا در تهران فراخوانده میشوند و تحت نظر قرار می گیرند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

استعداد های برتر و بازیکنان نخبه در سنین پایین ازسراسر کشور به آکادمی کیا در تهران فراخوانده میشوند و تحت نظر قرار می گیرند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در این مجموعه، شرایط رشد و یادگیری فوتبال حرفه ای برای تمام بازیکنان فراهم است. ضمن اینکه، توجه ویژه  برنحوه ی رفتار و اخلاق بازیکنان در دستور کار میباشد و شکوفایی روح و منش ورزشکاری حائز اهمیت  می باشد.

 

طی مدتی نه چندان طولانی پس از تاسیس، “کیا” توجه ویژه ای را به خود جلب کرده و هم اکنون دارای طرفداران بسیاری در داخل و خارج از ایران می باشدکه چشم به رشد و پیشرفت این استعداد های ناب فوتبال ایران دوخته اند و بی صبرانه در انتظار درخشش آنهاهستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

آدرس و نشاانی های مدرسه فوتبال کیا جهت ثبت نام و معذفی استعداد های فوتبال از سراسر ایران

شعبه‌‌‌‌‌ ۱ (ورزشگاه مادران بعثت واقع در اتوبان بعثت )

شعبه ۲ (ورزشگاه کشتیرانی واقع در شیان -پاسداران )

شعبه ۳ (ورزشگاه شهدای درکه )

شعبه ۴ (ورزشگاه فکوری میدان آزادی )

مدرسه فوتبال “کیا”، با همکاری Just Football Academy سوئیس، در تابستان ١٣٩٧ و با هدف آموزش اصولی و مُدرن فوتبال به علاقه مندان این رشته آغاز به کار کرد.

تمرکز این واحد آموزشی بر پایه سه موضوع اصلی Tachnique, Tactics, و Mind & Body Coordination بنا گردیده، و فرآیند آموزش نیز توسط مربیان تحصیلکرده، جوان و با انگیزه که مورد تایید کادر فنی آکادمی کیا نیز می باشند انجام می پذیرد.

حضور دوره ای مربیّان آلمانی در تمرینات مدارس فوتبال در جهت بروز رسانی شیوه های آموزشی و بررسی روند پیشرفت فوتبال آموزان از نکات حائز اهمیت بوده که در حفظ سطح کیفی تعلیم و آموزش نقش بسزایی داشته است.

در مدارس فوتبال “کیا”، فوتبال در سطوح مختلف آن از مبتدی تا پیشرفته و از سنین ٨ تا ١۵ سال آموزش داده می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی