رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 بهمن 1399 - 18:37
  • کد خبر : ۹۳۰۵
  • چاپ خبر : ۱۵ میلیارد ریال برای ساماندهی سالن ژیمناستیک مهاباد اختصاص یافت
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد:

۱۵ میلیارد ریال برای ساماندهی سالن ژیمناستیک مهاباد اختصاص یافت

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ساماندهی وضعیت سالن و تجهیزات رشته ژیمناستیک این شهرستان اختصاص یافت. به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: پیش بینی شده است این مبلغ بابت مرمت و بازسازی قسمتی از ساختمان، پیست سالن و همچنین تجهیزات رشته ترامپولین هزینه شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد : ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ساماندهی وضعیت سالن و تجهیزات رشته ژیمناستیک این شهرستان اختصاص یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود و ساماندهی وضعیت سالن و تجهیزات رشته ژیمناستیک این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: پیش بینی شده است این مبلغ بابت مرمت و بازسازی قسمتی از ساختمان، پیست سالن و همچنین تجهیزات رشته ترامپولین هزینه شود.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب های اصلی رشته ترامپولین در سطح کشور است، اضافه کرد: ملی پوشان این شهرستان برای کسب آمادگی و پیگیری تمرینات خود باید هر بار به مرکز استان مراجعه کرده و در آنجا اقدام به تمرین کنند که با بهبود تجهیزات این سالن شرایط لازم برای آمادگی و تمرینات آنها فراهم خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: هم اکنون “متین حاجی” و “آریا مام عبدالله” ژیمناستیک‌کاران اهل این شهرستان از افراد اصلی دعوت شده به اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان ایران هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر تجهیز سالن ژیمناستیک در دیدار نماینده مهاباد با وزیر ورزش و جوانان در مورد تکمیل و ایجاد جایگاه تماشاچیان ورزشگاه شهر گوگ تپه، ایجاد چمن مصنوعی استاندارد در شهر خلیفان و یکی از روستاهای آختاچی غربی و یکی از روستاهای منگور شرقی برای بهره مندی در مجموع ۱۰۰ روستا، پرداخت تسهیلات بانکی به مجتمع و سالن های ورزشی در حال احداث بخش خصوصی، تامین اعتبار برای ایجاد خوابگاه ورزشکاران و پیست دومیدانی تارتان در ورزشگاه تازه تاسیس هفت هزار نفری مهاباد دستور لازم اتخاذ شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی