رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 دی 1395 - 12:00
  • کد خبر : ۱۹۰۸
  • چاپ خبر : گل‌نخور مثل سپاهان، گل‌زن مثل نفت، کدام یک فینالیست جام حذفی میشوند؟
بهترین خط دفاع/بهترین خط حمله

گل‌نخور مثل سپاهان، گل‌زن مثل نفت، کدام یک فینالیست جام حذفی میشوند؟

  در دیدار سپاهان و نفت احتمالاً هم تیم اصفهانی نسبت به دیدارهای پیشین خود کار دشوارتری برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش دارد و هم نفت در قیاس با بازی‌های قبلی برای گل زدن بیش از پیش به چالش کشیده خواهد شد، کدام یک فینالیست جام حذفی میشوند؟    ———————————— به گزارش یاریزان، سپاهان در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دیدار سپاهان و نفت احتمالاً هم تیم اصفهانی نسبت به دیدارهای پیشین خود کار دشوارتری برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش دارد و هم نفت در قیاس با بازی‌های قبلی برای گل زدن بیش از پیش به چالش کشیده خواهد شد، کدام یک فینالیست جام حذفی میشوند؟

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، سپاهان در این دوره از رقابت‌های جام حذفی از حیث دفاعی عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است به این ترتیب که تیم اصفهانی در چهار مسابقه پشت سر گذاشته خود در این مسابقات تنها و تنها یک گل دریافت کرده است.
اکبر بختیاری از تیم لیگ یکی آلومینیوم اراک تنها بازیکنی بوده که در این فصل از رقابت‌های جام حذفی موفق به گلزنی به سپاهان شده است. جالب آنکه، همین یک گل هم در طول ۹۰ دقیقه به ثمر نرسیده بلکه در دقایق اضافه وارد دروازه سپاهان شده است.
بهترین خط دفاعی این دوره از رقابت‌های جام حذفی اما احتمالاً در دیدار برابر نفت تهران به مراتب بیش از دیدارهای قبلی به چالش کشیده خواهد شد زیرا اگر سپاهان با تنها یک گل خورده بهترین خط دفاعی مسابقات را در اختیار دارد نفت هم با زدن ۱۵ گل مانند ماشین‌سازی تبریز بیشترین تعداد گل در این دوره از رقابت‌ها را به نام خود به ثبت رسانده است.
البته شاگردان علی دایی تقریباً نیمی از مجموع گل‌های خود را در دیدار اولشان از مرحله یک سی و دوم نهایی وارد دروازه تیم گمنام مهرگان دره شهر کردند. با این حال، نباید فراموش کرد که آنها در دور قبل به حریفی مثل استقلال تهران هم سه گل زدند و آقای گل فعلی جام حذفی یعنی محمد قاضی هم از تیم آنهاست.
باید دید در تقابل بهترین خطوط دفاعی و حمله جام حذفی تا به اینجا در نهایت کدامیک موفق‌تر عمل خواهد کرد، باید منتظر بمانیم تا ببینیمکدام یک فینالیست جام حذفی خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی