رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 بهمن 1399 - 11:48
  • کد خبر : ۹۴۹۶
  • چاپ خبر : کیمیاکاشت کردستان سهمیه لیگ برتر هندبال را حفظ کرد
با شکست حریف در دیدار پایانی؛

کیمیاکاشت کردستان سهمیه لیگ برتر هندبال را حفظ کرد

تیم کیمیاکاشت کردستان در مرحله اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور که در شیراز برگزار شد، با کسب 2 تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد.

تیم کیمیاکاشت نماینده کردستان در رقابت های لیگ برتر هندبال ایران با شکست حریف خود در آخرین دیدار توانست سهمیه خود در فصل آتی این مسابقات را حفظ کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کیمیاکاشت نماینده کردستان در رقابت های لیگ برتر هندبال ایران با شکست حریف خود در دیدار پایانی توانست سهمیه خود در فصل آتی این مسابقات را حفظ کند.

به گزارش یاریزان؛ در روز هفتم مرحله سوم (نهایی) رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور دو بازی همزمان در گروه N برگزار شد که طی آن تیم های کیمیا کاشت کردستان برابر ستارگان دشتستان قرار گرفت و در پایان ۶۰ دقیقه این تیم کردستان بود که موفق شد با نتیجه نزدیک ۳۰ – ۲۹ دشتستان را شکست دهد.

 

------------------------------------

ستارگان این بازی را خوب آغاز کرد طوری که توانست نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۴-۱۷ به سود خود تمام کند اما کیمیاکاشت در نیمه دوم با در دست گرفتن جریان بازی به خود آمد و توانست در دقیقه ۴۳ نتیجه بازی را به امتیاز مساوی ۲۶ برساند.

این دو تیم حتی در ثانیه های پایانی بازی با نتیجه ۲۹ برابر پیش می رفتند اما در نهایت این کیمیاکاشت کردستان بود که توانست با یک گل بیشتر در دقیقه ۵۹ برنده این دیدار جذاب شود و با این برد کیمیاکاشت در رقابت های فصل آتی لیگ برتر هندبال ماندنی شد.

در دیگر بازی همزمان گروه N که در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد برگزار شد، تیم پرواز هوانیروز مقابل نفت و گاز گچساران صف آرایی کرد که نتیجه این دیدار ۲۲-۲۶ به سود تیم گچساران ثبت شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با این نتایج در جدول رده بندی گروه N تیم های کیمیاکاشت با ۹ و نفت و گاز گچساران با هفت امتیاز نهم و دهم و ستارگان دشتستان و پرواز هوانیروز به ترتیب با ۶ و ۲ امتیاز یازدهم و دوازدهم شدند و به دسته یک هندبال سقوط کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی