رفتن به بالا
  • شنبه - 13 اردیبهشت 1399 - 13:28
  • کد خبر : ۶۸۰۳
  • چاپ خبر : کمک های قهرمان اسبق کاراته ایران به کردستان برای مقابله با کرونا

کمک های قهرمان اسبق کاراته ایران به کردستان برای مقابله با کرونا

مهدی ابوالحسنی قهرمان اسبق كاراته ایران در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشر‌های مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به كمك كادر درمانی و پزشكی كشور شتافت.

  قهرمان اسبق کاراته ایران در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشر‌های مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی و پزشکی کشور شتافت. به گزارش یاریزان؛ مهدی عبدالحسینی اظهار داشت: وقتی ویروس کرونا به وجود آمد، وظیفه خودم دانستم که به عنوان یک شهروند، قدمی در این مسیر بردارم تا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قهرمان اسبق کاراته ایران در ادامه پویش‌ها و مشارکت قشر‌های مختلف در امر پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی و پزشکی کشور شتافت.

به گزارش یاریزان؛ مهدی عبدالحسینی اظهار داشت: وقتی ویروس کرونا به وجود آمد، وظیفه خودم دانستم که به عنوان یک شهروند، قدمی در این مسیر بردارم تا حداقل کمی از رنج و غم این روزهای بحرانی کم کنم. با توجه به موقعیتی که داشتم، تصمیم گرفتم برای پزشکان و پرستاران، لباس های ایزوله بیمارستانی و ماسک تهیه کنم.

 

------------------------------------

او ادامه داد: پسرعمه ام یک کارگاه تولیدی لباس در شورآباد داشت و در ایام قرنطینه تعطیل شده بود. از او خواستم با هزینه من کارگران را به سر کار برگرداند که هم آنها بتوانند امرار معاش کنند و هم این که بتوانیم لباس های بیمارستانی را تهیه کنیم. خوشبختانه همه چیز آن طور که فکرش را می کردیم، پیش رفت و کارمان را بلافاصله شروع کردیم و توانستیم این لباس ها را در سه شهر قم، تهران و نور که ویروس کرونا در این شهرها خیلی اوج گرفته بود، توزیع کنیم.

قهرمان اسبق تیم ملی کاراته ایران در خصوص توزیع کمک های خود به کادر درمانی کشور در استان کردستان نیز توضیح داد: واقعا فکرش را نمی کردم این کاری که ما کردیم، این قدر بازتاب داشته باشد. متاسفانه کرونا آن قدر سریع شیوع پیدا کرد که همه استان ها را گرفت. یک روز دیدم بهروز وفایی، رییس هیات کاراته سنندج با من تماس گرفت و گفت وضعیت در این شهر خیلی بحرانی است. اگر می توانم بخشی از کمک هایمان را به آنجا هم ارسال کنیم. این طور شد که لباس های بیمارستانی و ماسک تا کردستان هم رفت. خوشحالم که توانستیم مثمر ثمر باشیم.

عبدالحسینی همچنان با گذشت بیشتر از دو ماه از ورود ویروس به کرونا، مشغول تهیه تجهیزات برای پزشکان و پرستاران است. او در نظر دارد تا کمک های جدید خود را به شهرستان سقز ارسال کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گزارش: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی