رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 دی 1399 - 12:58
  • کد خبر : ۹۱۲۹
  • چاپ خبر : کمپ دوم تیم های ملی ووشو در کرمانشاه راه اندازی می شود
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه:

کمپ دوم تیم های ملی ووشو در کرمانشاه راه اندازی می شود

به گزارش یاریزان؛ رضا مهدی پور، رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه، یکی از برنامه های مهم پیش روی این هیات را راه اندازی کمپ دوم تیم های ملی در کرمانشاه دانست و اظهارکرد: هرچند در حال حاضر آکادمی ووشو " مریم هاشمی " را در کرمانشاه داریم، اما اتفاقات خوبی برای ووشو استان در راه است و بنا داریم دومین آکادمی را هم به عنوان کمپ دوم راه اندازی کنیم.

رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه از اخذ مجوز راه اندازی کمپ دوم تیم های ملی ووشو در کرمانشاه خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه از اخذ مجوز راه اندازی کمپ دوم تیم های ملی ووشو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ رضا مهدی پور، رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه، یکی از برنامه های مهم پیش روی این هیات را راه اندازی کمپ دوم تیم های ملی در کرمانشاه دانست و اظهارکرد: هرچند در حال حاضر آکادمی ووشو ” مریم هاشمی ” را در کرمانشاه داریم، اما اتفاقات خوبی برای ووشو استان در راه است و بنا داریم دومین آکادمی را هم به عنوان کمپ دوم راه اندازی کنیم.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه درحال حاضر تنها کمپ تیم های ملی در تهران قرار دارد، اضافه کرد: وزیر ورزش دستورات لازم را جهت راه اندازی کمپ دوم به اداره کل ورزش و جوانان استان داده و اقدامات خوبی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای اختصاص سالنی به منظور راه اندازی این کمپ شروع شده است.

رئیس هیات ووشو کرمانشاه تاکید کرد: این کمپ که در یکی از نقاط قابل دسترس شهر خواهد بود، دارای دو سکوی ساندا است و با افتتاح آن اردوی تیم های ملی ووشو را می توانیم به کرمانشاه بیاوریم.

وی راه اندازی این کمپ را باعث رشد ووشو کرمانشاه دانست و افزود: انجام تمرینات مشترک ووشوکاران کرمانشاهی با ملی پوشان باعث می شود تا در یک سطح تمرین کنند و به پیشرفت فنی آنها کمک کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی