رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 تیر 1400 - 20:47
  • کد خبر : ۱۰۹۱۴
  • چاپ خبر : کسی سیامند رحمان نمیشود اما به کسب ۵ مدال وزنه‌برداری در پارالمپیک امیدواریم
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران:

کسی سیامند رحمان نمیشود اما به کسب ۵ مدال وزنه‌برداری در پارالمپیک امیدواریم

سیامند رحمان ، وزنه‌بردار اهل شهرستان اشنویه در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان در سال ۲۰۱۸، عنوان سوم این نظرسنجی را کسب کرد.

  سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری : تلاش بر این است که ۵ وزنه بردار اعزامی به پارالمپیک توکیو ۵ مدال کسب کنند. به گزارش یاریزان علی اصغر رواسی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی اظهار کرد: هر ۵ وزنه بردار در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری : تلاش بر این است که ۵ وزنه بردار اعزامی به پارالمپیک توکیو ۵ مدال کسب کنند.

به گزارش یاریزان علی اصغر رواسی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی اظهار کرد: هر ۵ وزنه بردار در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و امیدوارم که در تمام اوزان در پارالمپیک توکیو به مدال دست پیدا کنیم.

 

------------------------------------

وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری در لاهیجان نیز گفت: وضعیت اردو خوب و راضی کننده است و مشکل خاصی وجود ندارد. البته اردوی وزنه برداران تا پایان تیر در لاهیجان برگزار می شود و سپس از مرداد در تهران اردو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری همچنین درباره وضعیت وزنه برداران از نظر آسیب دیدگی افزود: در حال حاضر حامد صلحی پور که قبلا نیز عفونت کلیه داشت، این عفونت کاملا مرتفع نشده و همچنان آنتی بیوتیک مصرف می کند، سایر وزنه برداران نیز دارای آسیب دیدگی جزیی هستند که نگران کننده نیست.

رواسی در خصوص وضعیت منصور پورمیرزایی و این که آیا او می تواند در سنگین وزن جایگزین مناسبی برای مرحوم سیامند رحمان باشد، خاطرنشان کرد: منصور پورمیزایی به هیچ عنوان قابل قیاس با مرحوم سیامند رحمان نیست، آخرین رکوردی که پورمیرزایی به ثبت رسانده، ۲۴۹ کیلوگرم است در حالی که آخرین رکورد مرحوم سیامند بالای ۳۰۰ کیلوگرم بود. تصور نمی کنم کسی بتواند جایگزین سیامند شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان گفت: در حال حاضر استعدادهای خوبی در وزنه برداری معلولان وجود دارد که در صورت سرمایه گذاری روی آنها می توانیم وزنه برداران خوبی را در آینده داشته باشیم‌.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی