رفتن به بالا
  • شنبه - 21 آبان 1401 - 12:11
  • کد خبر : ۱۴۱۶۱
  • چاپ خبر : کرمانشاه نایب قهرمان مسابقات کاراته وان پسران ایران شد

کرمانشاه نایب قهرمان مسابقات کاراته وان پسران ایران شد

نماینده استان کرمانشاه با کسب مقام نایب قهرمان در اولين دوره مسابقات ليگ كاراته وان سبک های آزاد پسران بر روی سکو ایستاد. به گزارش یاریزان؛ اولین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان سبک های آزاد پسران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پنج شنبه ۱۹ آبان در مجموعه ورزشی طالقانی شهر ری تهران برگزار شد. در این مسابقات نماینده استان تهران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز و همچنین سبک شورین کمپو کای کان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز در جایگاه اول، نماینده کرمانشاه با کسب با ۳ مدال طلا در بعنوان نایب قهرمان و نماینده استان فارس با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم جدول رده بندی استانی قرار گرفتند. رده بندی استانی این مسابقات به شرح زیر است: ۱. تهران با ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز ۲. کرمانشاه با ۳ طلا ۳. فارس با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز ۴. لرستان با ۲ طلا ۵. آذربایجان شرقی با یک طلا، ۵ نقره و ۲ برنز ۶. البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز ۷. مازندران با یک طلا و یک نقره ۸. کردستان با یک طلا و ۲ برنز ۹. کهگیلویه و یویر احمد و چهارمحال بختیاری با یک طلا و یک برنز ۱۱. آذربایجان غربی با یک طلا ۱۲. خراسان رضوی با ۲ نقره و ۳ برنز ۱۳. ایلام با یک نقره و ۲ برنز ۱۴. کرمان و گیلان با یک نقره ۱۶. خوزستان، اصفهان و مرکزی با یک برنز همچنین تیم های شورین کمپو کای کان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز در جایگاه نخست، تیم کیوکوشین ماتسوشیما با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم و تیم کیوکوشین Kwf با کسب ۲ طلا، و ۳ نقره بر سکوی سوم جدول رده بندی سبکی قرار گرفتند. رده بندی سبکی این مسابقات به شرح زیر است: ۱. شورین کمپو کای کان با ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز ۲. کیوکوشین ماتسوشیما با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز ۳. کیوکوشین Kwf با ۲ طلا، و ۳ نقره ۴. کیوکوشین ایچی گکی با ۲ طلا و یک نقره ۵. کیوکوشین ifk با ۲ طلا ۶. کیوکوشین سنتی با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز ۷. شین کیوکوشین با یک طلا و ۲ برنز ۸. کیوکوشین ماتسویی با یک طلا و یک برنز ۹. کیوکوشین ناکامورا وکیوکوشین ufk با یک طلا ۱۱. کیوکوشین ایران با ۲ نقره و یک برنز ۱۲. کیوکوشین یاسودا با ۲ طلا ۱۳. کیوکوشین کان با یک نقره و یک برنز ۱۴. انشین و کیوکوشین اوکیناوایی با یک نقره ۱۶. شین رزم ذوالفقار ، آشی هارا و کیوکوشین wkk با یک برنز

نماینده استان کرمانشاه با کسب مقام نایب قهرمان در اولین دوره مسابقات لیگ کاراته وان سبک های آزاد پسران بر روی سکو ایستاد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نماینده استان کرمانشاه با کسب مقام نایب قهرمان در اولین دوره مسابقات لیگ کاراته وان سبک های آزاد پسران بر روی سکو ایستاد.

به گزارش یاریزان؛ اولین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان سبک های آزاد پسران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پنج شنبه ۱۹ آبان در مجموعه ورزشی طالقانی شهر ری تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مسابقات نماینده استان تهران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز و همچنین سبک شورین کمپو کای کان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز در جایگاه اول، نماینده کرمانشاه با کسب با ۳ مدال طلا در بعنوان نایب قهرمان و نماینده استان فارس با کسب ۲ طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم جدول رده بندی استانی قرار گرفتند.

 

رده بندی استانی این مسابقات به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

۱. تهران با ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز
۲. کرمانشاه با ۳ طلا
۳. فارس با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز
۴. لرستان با ۲ طلا
۵. آذربایجان شرقی با یک طلا، ۵ نقره و ۲ برنز
۶. البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز
۷. مازندران با یک طلا و یک نقره
۸. کردستان با یک طلا و ۲ برنز
۹. کهگیلویه و یویر احمد و چهارمحال بختیاری با یک طلا و یک برنز
۱۱. آذربایجان غربی با یک طلا
۱۲. خراسان رضوی با ۲ نقره و ۳ برنز
۱۳. ایلام با یک نقره و ۲ برنز
۱۴. کرمان و گیلان با یک نقره
۱۶. خوزستان، اصفهان و مرکزی با یک برنز

 

همچنین تیم های شورین کمپو کای کان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز در جایگاه نخست، تیم کیوکوشین ماتسوشیما با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در جایگاه دوم و تیم کیوکوشین Kwf با کسب ۲ طلا، و ۳ نقره بر سکوی سوم جدول رده بندی سبکی قرار گرفتند.

 

رده بندی سبکی این مسابقات به شرح زیر است:

۱. شورین کمپو کای کان با ۴ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز
۲. کیوکوشین ماتسوشیما با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز
۳. کیوکوشین Kwf با ۲ طلا، و ۳ نقره
۴. کیوکوشین ایچی گکی با ۲ طلا و یک نقره
۵. کیوکوشین ifk با ۲ طلا
۶. کیوکوشین سنتی با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز
۷. شین کیوکوشین با یک طلا و ۲ برنز
۸. کیوکوشین ماتسویی با یک طلا و یک برنز
۹. کیوکوشین ناکامورا وکیوکوشین ufk با یک طلا
۱۱. کیوکوشین ایران با ۲ نقره و یک برنز
۱۲. کیوکوشین یاسودا با ۲ طلا
۱۳. کیوکوشین کان با یک نقره و یک برنز
۱۴. انشین و کیوکوشین اوکیناوایی با یک نقره
۱۶. شین رزم ذوالفقار ، آشی هارا و کیوکوشین wkk با یک برنز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی