رفتن به بالا
  • جمعه - 10 مرداد 1399 - 14:38
  • کد خبر : ۷۲۶۳
  • چاپ خبر : کرمانشاه در لیگ دسته اول هاکی ایران شرکت خواهد کرد
رئیس کمیته مربیان هاکی کرمانشاه:

کرمانشاه در لیگ دسته اول هاکی ایران شرکت خواهد کرد

رئیس کمیته مربیان هاکی کرمانشاه گفت: امسال در لیگ دسته اول هاکی سالنی کشور شرکت خواهیم کرد.

رئیس کمیته مربیان هاکی کرمانشاه گفت: امسال در لیگ دسته اول هاکی سالنی کشور شرکت خواهیم کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته مربیان هاکی کرمانشاه گفت: امسال در لیگ دسته اول هاکی سالنی کشور شرکت خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسعود بهلولی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به از سرگیری فعالیت رشته هاکی در استان، اظهارکرد: از اواخر سال گذشته و پس از شیوع بیماری کرونا رشته هاکی هم مانند دیگر رشته‌های ورزشی غیرفعال شد، اما اخیرا پس از نزدیک به شش ماه تعطیلی، مجوز از سرگیری فعالیت‌هایمان را گرفته‌ایم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: زمستان سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بودیم در رقابت‌های لیگ دسته اول که قرار بود در اسفند ماه برگزار شود شرکت کنیم، اما این رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

رئیس کمیته مربیان هاکی کرمانشاه افزود: هرچند فدراسیون هنوز زمان برگزاری رقابت‌های لیگ را اعلام نکرده، اما باتوجه به اینکه این رشته دوباره فعال شده و شاید بزودی زمان رقابت‌ها مشخص شود، طی چند روز گذشته تیم استان را تشکیل داده‌ایم.

وی تاکید کرد: این تیم متشکل از تعدادی از بازیکنان شاخص هاکی استان است که تمریناتشان را در سالن اختصاصی هاکی سالنی شروع کرده‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هرچند که حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ هاکی با توجه پتانسیل‌های بالایی که در این رشته داریم، یک اتفاق خوشایند خواهد بود، اما تجربه تلخ حضور تعدادی از تیم های کرمانشاهی در لیگ‌های مختلف که به دلیل مشکلات مالی حضوری ناموفق را پشت سرگذراندند، این سوال را مطرح می‌کند که آیا تیم هاکی کرمانشاه به سرنوشت آنها دچار نخواهد شد؟

بهلولی در پاسخ به این پرسش اظهارکرد: از مشکلات مالی تیم‌های کرمانشاهی که در لیگ‌های مختلف حضور داشته‌اند، اطلاع داریم و می‌دانیم که حضور در لیگ هزینه‌های زیادی بدنبال خواهد داشت، اما برای همه اینها برنامه ریزی‌هایی انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بنا به تصمیم فدراسیون رقابت‌های لیگ هاکی بصورت متمرکز برگزار خواهد شد که همین مسئله باعث کاهش چشمگیر هزینه‌ها برای حضور در این لیگ خواهد شد.

مربی تیم ملی هاکی ایران افزود: پرداخت قرارداد بازیکنان هم از محل درآمد سالن و چمن اختصاصی هیات تامین خواهد شد، لذا در این رابطه مشکلی نخواهیم داشت.

وی در ادامه بااشاره به جایگاه خوب هاکی کرمانشاه در کشور، عنوان کرد: در هر دو بخش هاکی سالنی و هاکی چمنی جایگاه خوبی در کشور داریم و می‌توانیم در رقابت‌های لیگ با استفاده از ظرفیت‌ها و ملی‌پوشانی که داریم، عملکردی بسیار خوبی داشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی