رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 بهمن 1399 - 10:01
  • کد خبر : ۹۶۳۱
  • چاپ خبر : کردستان میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان ایران شد
در خانه کشتی مجموعه 22 گولان سنندج؛

کردستان میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان ایران شد

از سوی سازمان لیگ کشتی، نتایج کامل روز نخست دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف این رقابت ها منتشر شد. به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، رقابت های دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در گروه الف امروز و فردا (دوشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار می شود.

کردستان بعنوان میزبان اولین دوره اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران در رده های جوانان و بزرگسالان معرفی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کردستان بعنوان میزبان اولین دوره اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان ایران در رده های جوانان و بزرگسالان معرفی شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی کشتی ناشنوایان جوانان و بزرگسالان کشور به منظور کسب آمادگی حضور و انتخابی برای شرکت در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان که به میزبانی ترکیه برگزار می شود، در سنندج اردو خواهند زد.

 

------------------------------------

بر این اساس، اولین مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشور با حضور ۲۹ کشتی گیر در رده های سنی جوانان و بزرگسالان از روز یکم اسفند در خانه کشتی مجموعه ۲۲ گولان سنندج آغاز خواهد شد و تا روز دهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

کشتی گیران حاضر در این مرحله از اردو تمرینات آمادگی خود را در رده سنی جوانان زیر نظر مسلم شیرزاد به عنوان سرمربی و علیرضا عزیزی، میثم قبشه دزفولی و صابر میرزاده به عنوان مربی خواهند گذراند و در رده سنی بزرگسالان نیز ناصر نوربخش هدایت تیم را برعهده دارد و سیدفرید عدنانی، محمد مرادی، شهرام مصطفایی به عنوان مربی در کنار تیم حضور خواهند داشت.

مهدی صدری، مهدی بخشی، علی کریمی و اصغر کریمی از آذربایجان شرقی، حسین سیف لر از آذربایجان غربی، علی ابراهیمی و محمدرضا صدری از اردبیل، محمدحسین نریمانی، حسین کاظمی، محمد نظرزاده و عارف غلامی از اصفهان، امیرحسین فریدون زاده، امیر جهانبخش، محمدمبین پورشمسیان و علی غفاری از البرز، رضا اسماعیلی و ابوذر ربیع زاده از تهران، مهدی تقی پور از خراسان رضوی، علی وطن دوست از خوزستان، مجتبی اولاد قباد، شیرزاد مهکی ، سید امیر رضا نعمت پور و سید صادق ابوالوفائی از لرستان، محمد زارعی از کردستان، هاشم بیابانی از گیلان، امیر قلی نیا از مازندران، علی فراهانی، اکبر صابری و یوسف احمدی از مرکزی کشتی گیران حاضر در اولین دوره ادروی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هستند که به مدت ۱۰ روز نکات فنی و تمرینات آمادگی خود را برگزار می کنند و در پایان آخرین مرحله از اردوی تیم نفرات منتخب به رقابت های قهرمانی جهان در ترکیه اعزام خواهند شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ محمد زارعی به عنوان ورزشکار، سیدفرید عدنانی به عنوان کمک مربی و جمشید خیرآبادی در کسوت مدیر فنی به نمایندگی از استان کردستان تیم ملی کشتی ناشنوایان کشورمان را همراهی خواهند کرد.

ملی پوشان تیم کشتی فرنگی جوانان و بزرگسالان کشورمان خود را برای رقابت های ۲۰۲۱ قهرمانی جهان که نهم تا ۱۵ خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی