رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 اردیبهشت 1400 - 21:34
  • کد خبر : ۱۰۱۰۷
  • چاپ خبر : کاپیتان پورشیب یک مدال طلای دیگر را به افتخاراتش اضافه کرد
در روز پایانی مسابقات لیگ جهانی؛

کاپیتان پورشیب یک مدال طلای دیگر را به افتخاراتش اضافه کرد

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون با غلبه بر حریفان موفق به کسب مدال طلا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون با غلبه بر حریفان موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش یاریزان؛ آخرین مرحله از رقابت های کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان طی روز های ۱۰ الی ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی لیسبون پرتغال با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور برگزار شد.

 

------------------------------------

در روز پایانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون در وزن منفی ۸۴ کیلو گرم آقایان، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته ایران که با غلبه بر حریفان به دیدار نهایی رسیده بود با عدم حضور ریتارو آراگا از ژاپن به دلیل مصدومیت به مدال طلا دست یافت. پورشیب در آخرین مصاف با این رقیب در سال ۲۰۱۹ در روسیه هم مقابل او به برتری دست یافته بود.

ذبیح الله پورشیب در دور نخست استراحت داشت. او در دور دوم در دیداری یک طرفه ده بر صفر مقابل ولید ایورگا از رومانی برنده شد.

کاپیتان ایران در دور سوم به نتیجه یک بر یک مقابل آندره تروشانکو رسید و در هانتی به برتری رسید تا گامی بلند به سوی طلا بردارد. پورشیب در دور چهارم مقابل والری چوبتار از اوکراین در سنشو(۳-۳) برنده شد. او در دیدار پای فینال پنج بر صفر از سد فاروق عبدالسلام گذشت تا چشم به مدال طلای این رقابت ها داشته باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیش از این بهمن عسگری (نقره) ، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده (برنز) موفق به کسب مدال در مسابقات کاراته وان لیسبون ۲۰۲۱ شده بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی