رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 بهمن 1399 - 11:04
  • کد خبر : ۹۴۰۲
  • چاپ خبر : کاهش ۵۶ هزار نفری ورزشکاران بیمه شده استان کرمانشاه
رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه اعلام کرد؛

کاهش ۵۶ هزار نفری ورزشکاران بیمه شده استان کرمانشاه

دکتر امید قادری طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه از کاهش ۵۶ هزار نفری تعداد ورزشکاران بیمه شده استان به دلیل شیوع بیماری کرونا در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از کاهش ۵۶ هزار نفری تعداد ورزشکاران بیمه شده استان به دلیل شیوع بیماری کرونا در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ امید قادری، بااشاره به کاهش ۷۵ درصدی تعداد ورزشکاران بیمه شده استان به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: از ابتدای فروردین امسال تا پایان دی جمعا ۱۸ هزار و ۱۶۴ نفر در استان بیمه ورزشی گرفتند که نسبت به مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال گذشته جمعا ۷۴ هزار و ۹۷ نفر بیمه شده ورزشی داشتیم که با توجه به اینکه امسال این آمار به ۱۸ هزار و ۱۶۴ نفر رسیده، کاهشی حدود ۵۶ هزار نفری را در تعداد بیمه شده های ورزشی استان داریم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه افزود: از ۱۸ هزار و ۱۶۴ بیمه شده ورزشی امسال، ۱۲ هزار و ۹۲۷ نفر را مردان و ۵۲۳۷ نفر را بانوان تشکیل می دهند که نشان می دهد طی این مدت مردان بیشتر از بانوان به سمت ورزش گرایش داشته اند.

وی با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه به دلیل تعداد بالای جمعیتی که دارد، امسال هم همانند سال های گذشته با اختلاف زیادی رکورددار تعداد ورزشکاران بیمه شده است، گفت: در این مدت حدود یازده هزار و ۵۷۹ نفر در کرمانشاه بیمه ورزشی گرفتند و بعد از کرمانشاه شهرستان جوانرود با حدود ۱۱۰۵ ورزشکار بیمه شده در جایگاه دوم قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به گفته این مسئول، شهرستانهای اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی با ۶۷۳ ورزشکار سازمان یافته بصورت مشترک در جایگاه سوم بیشترین تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان قرار گرفته اند.

قادری افزود: همچنین شهرستانهای هرسین، قصرشیرین و پاوه به ترتیب با ۲۰۷، ۲۴۷ و ۲۵۳ نفر بیمه شده ورزشی، کمترین تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان را در ۱۰ ماهه امسال ثبت کرده اند.

وی در ادامه فوتبال، کوهنوردی، همگانی، کاراته و انجمن های رزمی را پرمخاطب ترین هیات های ورزشی استان طی امسال اعلام کرد و گفت: این رشته ها به ترتیب ۴۹۷۰، ۱۱۰۹، ۱۰۱۵، ۸۹۶ و ۸۳۵ بیمه شده ورزشی داشته اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه افزود: هرچند این هیات ها امسال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را بین سایر هیات های ورزشی داشته اند، اما در مقایسه با سال گذشته هم شاهد کاهش چشمگیری در تعداد بیمه شده های ورزشی آنها هم بوده ایم.

وی یادآورشد: طی این مدت هیات فوتبال ۱۴۸ درصد، هیات کوهنوردی ۱۱.۵ درصد، هیات همگانی ۳۴۷ درصد، هیات کاراته ۴۶۸ درصد و هیات انجمن های رزمی ۱۹۹ درصد کاهش تعداد ورزشکاران بیمه شده نسبت به مشابه سال گذشته داشته اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی