رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 29 آبان 1399 - 14:03
  • کد خبر : ۸۴۵۱
  • چاپ خبر : چه خطری حضور نود ارومیه در لیگ دسته اول فوتبال ایران را تهدید می کند؟!
در فاصله ۷۲ساعت مانده به آغاز لیگ؛

چه خطری حضور نود ارومیه در لیگ دسته اول فوتبال ایران را تهدید می کند؟!

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در اردوی آمادگی قبل از آغاز فصل جدید لیگ دسته یک در تهران به دو برد، یک مساوی و یک باخت دست یافت.

در فاصله ۷۲ساعت مانده به آغاز لیگ دسته یک فوتبال ایران و اولین بازی ۹۰ اورمیه در این لیگ، خبرهای ضد و نقیضی از این تیم به گوش می رسد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در فاصله ۷۲ساعت مانده به آغاز لیگ دسته یک فوتبال ایران و اولین بازی ۹۰ اورمیه در این لیگ، خبرهای ضد و نقیضی از این تیم به گوش می رسد.

به گزرش یاریزان؛ پس از شکایت مانوئل فرناندز دروازه بان اسپانیایی تیم ماشین سازی شهرداری تبریز مبنی بر عدم پرداخت مطالباتش توسط باشگاه تبریزی که سال ۹۵ در این تیم بازی می کرد، این گلر با شکایت به فیفا خواستار پرداخت حق و حقوق خود شد که باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز به پرداخت ۱۳۲هزار دلار از قرارداد این بازیکن خود محکوم شد.

 

------------------------------------

درحالی که طبق پیگیری های صورت گرفته قرار بود با مساعدت محمدرضا زنوزی مطالبات این دروازه بان اسپانیایی و بدهی های این باشگاه پرداخت شود اما هنوز این امر تحقق نیافته است.

پس از انتقال امتیاز تیم ماشین سازی شهرداری تبریز به اورمیه و در صورتجلسه انتقال تیم که به امضای طرفین رسید مسئولین باشگاه تبریزی متعهد شدند که کلیه بدهی های آن باشگاه را تا آن روز تسویه کنند که تا به این روز از انجام تعهدات انجام نشده و فیفا تیم ۹۰ اورمیه را بخاطر بدهی های ماشین سازی شهرداری تبریز از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرده است.

خبرهای رسیده حاکیست با توجه به انتقال اکثر بازیکنان و مربیان سال گذشته تیم ۹۰ اورمیه به ماشین سازی تبریز و نیز ممنوعیت جذب بازیکن جدید تا بدین لحظه، حضور این تیم در فصل جدید لیگ دسته یک در هاله ای از ابهام قرار گرفته و احتمالا با شرایط فعلی این تیم حق ثبت هیچ قراردادی را ندارد و مگر اینکه بدهی این باشگاه پرداخت شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی