رفتن به بالا
  • شنبه - 4 بهمن 1399 - 19:01
  • کد خبر : ۹۲۶۲
  • چاپ خبر : پیکان بر سکوی قهرمانی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران ایستاد
پس از پیروزی در دیدار فینال؛

پیکان بر سکوی قهرمانی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران ایستاد

تیم والیبال پیکان تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نوجوانان سال 99 را از آن خود کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان ایران که از روز چهارشنبه 24 دی‌ماه با حضور 14 تیم در کاشان آغاز شده بود، امروز (شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان داد. در دیدار رده بندی این مسابقات، تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سایپا با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی دست یافتند.

تیم والیبال پیکان تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نوجوانان سال ۹۹ را از آن خود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال پیکان تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نوجوانان سال ۹۹ را از آن خود کرد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان ایران که از روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه با حضور ۱۴ تیم در کاشان آغاز شده بود، امروز (شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در دیدار رده بندی این مسابقات، تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سایپا با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی دست یافتند.

شهداب یزد در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۷ بر ۲۵ مغلوب سایپا شد تا به جایگاه چهارمی لیگ برتر نوجوانان سال ۹۹ اکتفا کند.

قادر صادقی و علی‌اصغر ثابتی‌پور داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت دو ساعت و ۱۰ دقیقه طول کشید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این مسابقه، تیم شهداب یزد در ست اول کارت تاخیر دریافت کرد و عرفان اصغرپور بازیکن این تیم در ست سوم کارت زرد گرفت.

تیم‌های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر نوجوانان که پنجاهمین مسابقه این رقابت‌ها بود، به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شدند.

نماینده آمل در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف شد تا به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کند.

رده‌بندی نهایی لیگ برتر نوجوانان سال ۹۹ به قرار زیر است:
۱- پیکان تهران قهرمان
۲- لبنیات هراز آمل نایب قهرمان
۳- سایپا تهران مقام سوم
۴- شهداب یزد چهارم

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میهمان ویژه روز پایانی لیگ برتر نوجوانان بود که علاوه بر تماشای دیدارهای رده‌بندی و نهایی، در اهدای کاپ و مدال تیم‌ها مشارکت داشت. وحید مرادی مشاور عالی رئیس و ناصر میرفخرایی عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال، داورزنی را در این روز مسابقات همراهی کردند.

محمد وکیلی به عنوان ناظر ویژه، یونس حسن‌زاده و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر بر لیگ برتر نوجوانان سال ۹۹ نظارت داشتند.

همچنین کادر فنی تیم نوجوانان پسر ایران از ابتدای این رقابت‌ها در کاشان حضور یافتند و عملکرد بازیکنان را برای دعوت نفرات برتر به اردوی آماده‌سازی زیر نظر داشتند.

جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان در تهران است و تیم کشورمان با هدایت مسعود آرمات در این مسابقات با ۱۹ تیم برتر جهان رقابت خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی