رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 شهریور 1397 - 12:32
  • کد خبر : ۳۳۸۰
  • چاپ خبر : پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی هدایت تیم والیبال سایپا را بر عهده گرفت
با اندیشه قهرمانی؛

پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی هدایت تیم والیبال سایپا را بر عهده گرفت

پیمان اکبری مربی کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید سایپا در فصل پیش رو انتخاب

  پیمان اکبری مربی کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید سایپا در فصل پیش رو انتخاب شد.    ———————————— به‌ گزارش یاریزان؛ پس از ناکامی تیم والیبال سایپا تهران در صعود به فینال دوره گذشته لیگ برتر والیبال مدیران این تیم با توجه به انحلال باشگاه بانک سرمایه و همچنین عدم حضور […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیمان اکبری مربی کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید سایپا در فصل پیش رو انتخاب شد.

 

 

------------------------------------

به‌ گزارش یاریزان؛ پس از ناکامی تیم والیبال سایپا تهران در صعود به فینال دوره گذشته لیگ برتر والیبال مدیران این تیم با توجه به انحلال باشگاه بانک سرمایه و همچنین عدم حضور قدرتمند پیکان در فصل پیش رو و از طرف دیگر وضعیت نامشخص تیم‌های شهرداری ارومیه و تبریز تصمیم گرفتند تا با جذب کادر فنی مورد نظر و بازیکنان شاخص طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر را بشکنند.

از همین رو نارنجی پوشان پایتخت در اولین اقدام هدایت تیم‌شان را به پیمان اکبری، سرمربی کرمانشاهی فصل گذشته پیکان و کمک مربی فعلی تیم‌ ‌ملی والیبال بسپارند.

در همین رابطه محمدعلی اینانلو، مشاور مدیرعامل باشگاه سایپا گفت‌: هر چند در این فصل با کمی تاخیر تصمیم به تیم‌داری گرفته شد اما این نوید را می‌دهم که با حضور پیمان اکبری از مدعیان اصلی لیگ برتر والیبال باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مورد دیگر اعضای کادر فنی نیز پس از بازگشت اکبری از بازی‌های آسیایی جاکارتا، تصمیم گیری خواهد شد. همچنین تمام بازیکنان به جز سعید جواهری در فصل پیش رو نیز با سایپا خواهند بود و تعدادی بازیکن دیگر از آکادمی سایپا در این فصل به ما کمک خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی