رفتن به بالا
  • شنبه - 29 مهر 1396 - 21:31
  • کد خبر : ۲۵۹۴
  • چاپ خبر : پیشکسوت سقزی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور موفق به کسب کسب مدال طلا شد

پیشکسوت سقزی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور موفق به کسب کسب مدال طلا شد

  محسن انصاری ورزشکار پیشکسوت سقزی در مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور که در استان قم برگزار شد موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در این رقابت ها که از روز ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه در استان قم برگزار شد ۱۲۰ورزشکار در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محسن انصاری ورزشکار پیشکسوت سقزی در مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور که در استان قم برگزار شد موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در این رقابت ها که از روز ۲۵ الی ۲۸ مهر ماه در استان قم برگزار شد ۱۲۰ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان  از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.

 

بر اساس این گزارش محسن انصاری از شهرستان سقز در رده سنی پیشکسوتان با ۱۹۰ کیلو اسکات، ۱۳۵ کیلو پرس سینه و ۲۱۰ کیلو ددلیفت با مجموع ۵۳۵ کیلوگرم  موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها و جواز انتخابی تیم ملی را جهت شرکت در مسابقات آسیایی مالزی را کسب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

شایان ذکر است، ورزشکاران کردستانی در رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ کشور با ۱۱ نشان رنگارنگ موفق شدند عناوین اول و دوم تیمی بخش مستر ۲ و ۳ را به خود اختصاص دهند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی