رفتن به بالا
  • شنبه - 1 شهریور 1399 - 20:04
  • کد خبر : ۷۴۳۹
  • چاپ خبر : پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی کرمانشاه امسال وارد فاز اجرایی می‌شود
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه:

پیست حرفه‌ای اتومبیلرانی کرمانشاه امسال وارد فاز اجرایی می‌شود

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از راه اندازی اولین آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این آکادمی به زودی با حضور اساتید و مربیان مجرب افتتاح می شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با رایزنی‌های انجام شده، پیست حرفه ای اتومبیلرانی – چند منظوره- دهکده المپیک را امسال وارد فاز اجرایی خواهیم کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: با رایزنی‌های انجام شده، پیست حرفه ای اتومبیلرانی – چند منظوره- دهکده المپیک را امسال وارد فاز اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش یاریزان؛ محمدجواد کرانی در خصوص آخرین وضعیت پروژه پیست حرفه ای اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: برای احداث این پیست استاندارد چند منظوره از سال گذشته رایزنی‌هایی را در استان انجام دادیم و منجر به این شد که استاندار دو میلیارد تومان برای این پروژ اختصاص داد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: متاسفانه این اعتبار سال گذشته تخصیص پیدا نکرد و امسال هم قول گرفته‌ایم که برای شروع عملیات اجرایی پروژه حداقل ۳۰ درصد این اعتبار تخصیص پیدا کند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر از جمله پروژه های ورزشی در اولویت احداث استان است، گفت: طبق برنامه ریزی‌ها، پروژه پیست چند منظوره اتومبیلرانی کرمانشاه در مساحت پنج هزار متر مربع در دهکده المپیک احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام اقدامات اولیه و مورد نیاز همچون مطالعات و تهیه نقشه برای اجرایی شدن این پروژه انجام گرفته و از مسئولین قول گرفته‌ایم که امسال حتما آن را وارد فاز اجرایی کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کرانی در ادامه اعلام کرد: همچنین بزودی عملیات احداث پیست موتورکراس و آفرود شهرستان صحنه توسط بخش خصوصی شروع خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به اخذ مجوز راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از فدراسیون یاد کرد و گفت: در استان کرمانشاه نزدیک به ۵۰ مربی موتورسواری و اتومبیلرانی داریم که در هیچکدام از استانهای کشور این تعداد مربی وجود ندارد، لذا از ظرفیت آنها برای آموزش در این آکادمی استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: با راه اندازی این مکان، علاقمندان به دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بصورت آکادمیک این رشته را آموزش می‌بینید و وارد دنیای قهرمانی خواهند شد.

وی در ادامه به جایگاه اجتماعی موتورسواری و اتومبیلرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته در هر بحرانی که در استان داشته‌ایم مانند سیل اوایل سال گذشته، تلاش کرده‌ایم تا مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنیم و در کنار مردم باشیم.

منبع: ایسنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی