رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 شهریور 1397 - 20:10
  • کد خبر : ۳۳۶۰
  • چاپ خبر : ملی پوش ایلامی برنزی شد / پورشیب: دست‌های پشت پرده طلا را از من گرفتند
در منهای ۸۴ کیلوگرم؛

ملی پوش ایلامی برنزی شد / پورشیب: دست‌های پشت پرده طلا را از من گرفتند

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

  ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ۹ امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ ذبیح الله پورشیب بعد از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: خدا را شکر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ۹ امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ذبیح الله پورشیب بعد از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: خدا را شکر که به حداقل مدال رسیدم.
وی ادامه داد: نمی‌خواهم از داوری صحبت کنم، همه دیدند و حتی تماشاگرانی که از کاراته سررشته ندارند، متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیمه نهایی شدند.

ملی پوش کاراته خاطر نشان کرد: ۹ امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت. در مسابقات دیروز داوران اروپایی و بی‌طرف بازی‌ها را قضاوت می‌کردند؛ اما در بازی من ۲ داورعرب و ۲ داور آسیایی مسئول قضاوت بازی شدند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ افزود: هرچه زدم، امتیاز ندادند. ضربه‌های سه امتیازی من کاملا مشهود بود؛ اما داورها امتیاز نمی‌دادند. تلاش‌های ما به هدر میرود و کسانی که حقشان طلا نیست به مدال می‌رسند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پورشیب در پایان گفت: تمام تلاش من برای رسیدن به طلا بود. این حریفان در لیگ جهانی و بازی‌های آسیایی هیچ جایگاهی ندارند و در برابر بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند اما در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند.

 

شایان ذکر است؛ در منهای ۸۴ کیلوگرم به میدان رفت و با ۲ برد و یک باخت به مبارزه رده بندی رسید. کاپیتان تیم ایران در بازی رده بندی به مصاف «محمود سجان» از اردن رفت و در حالی که ۲ امتیاز عقب بود به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت و برنزی شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی