رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 خرداد 1398 - 13:57
  • کد خبر : ۵۱۷۹
  • چاپ خبر : پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت آغاز شد

پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در رشت آغاز شد

اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران به میزبانی هیات هاکی استان گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پنجمین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران به میزبانی هیات هاکی استان گیلان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت آغاز شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون هاکی، نسیم میرزائی از آذربایجان شرقی، سمیرا سلمانی از اصفهان، فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی و خدیجه قنبری از ایلام، زهرا رشیدیان و زهرا قدایی ازخراسان رضوی، مهسا خالقی از زنجان، منیره کیانفر از کرمان، الهام دایی از گلستان، زیبا یحیوی و مریم حیدری از گیلان، مینا اعتقادی از مازندران، ساناز بهرامی و سمیرا یادگاری از همدان، ۱۵ بازیکن دعوت شده از سراسر ایران هستند که توسط نیلوفر عبدی سرمربیگری تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران به پنجمین مرحله اردو فرا خوانده شدند.

در این اردوی ۸ روزه هاکی بازان ملی پوش تمرینات خود را تا ۲۵ خردادماه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ زیرنظر سرمربی تیم ملی پیگیری خواهند کرد ضمن اینکه در این اردو مینا حسنی و فاطمه رجبیان بعنوان مربیان تیم و شهلا گشتاسبی نیا بعنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند. در پایان هفته جاری نیز دکتر آلی لا عطار نایب رییس بانوان فدراسیون بمنظور بررسی شرایط اردو و روند پیشرفت عزیزان ملی پوش به این اردو ملحق خواهد شد.

گفتنی است هفتمین دوره بازیهای هاکی بانوان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا طی روزهای ۲۲ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر «چون بوری تایلند» برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان رقابای سرسختی پیش رو خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی