رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 دی 1395 - 12:02
  • کد خبر : ۱۹۸۷
  • چاپ خبر : پرهام خانزاده بدمینتون باز میاندوآبی عضو ثابت تیم ملی نوجوانان شد
برای نخستین بار در تاریخ بدمینتون آذربایجان غربی؛

پرهام خانزاده بدمینتون باز میاندوآبی عضو ثابت تیم ملی نوجوانان شد

  رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از عضویت قطعی و تثبیت نوجوان بدمینتون باز میاندوآبی در اردوی تیم ملی خبر داد. به گزارش یاریزان؛ حبیب مظاهر اسماعیل پور گفت: پرهام خانزاده ورزشکار نوجوانان و شایسته بدمینتون میاندوآب که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را نیز پیش از این داشت، پس از دعوت به دور […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از عضویت قطعی و تثبیت نوجوان بدمینتون باز میاندوآبی در اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ حبیب مظاهر اسماعیل پور گفت: پرهام خانزاده ورزشکار نوجوانان و شایسته بدمینتون میاندوآب که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را نیز پیش از این داشت، پس از دعوت به دور جدید اردوی تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، به عنوان عضو قطعی انتخاب شد.

 

------------------------------------

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: این ورزشکار نوجوان و شایسته میاندوآبی در اردوی تیم ملی نوجوانان که از آبان ماه  آغاز شد به همراه سایر ورزشکاران شرکت کرد و توانست با جلب رضایت و اعتماد مربیان تیم ملی، به عنوان عضو اصلی و قطعی انتخاب شود.

وی با بیان اینکه خانزاده اردوی تیم ملی را با موفقیت به پایان رساند، افزود: این ورزشکار نوجوان میاندوآبی در تاریخ بدمینتون آذربایجان غربی نخستین کسی است که به عضویت تیم ملی در می آید.

اسماعیل پور تصریح کرد: خانزاده بدمینتون باز میاندوآبی زیر نظر محرم طلایی، مربی و رئیس هیئت بدمینتون تمرینات خود را پیگیری می کند و درطول دوران فعالیت ورزشی با کسب مقامهای برتر استانی و کشوری توانسته است نظر مربیان و کادر فنی تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی ایران را جلب و به اردوی تیم ملی راه یابد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر خانزاده، در سال های گذشته و امسال نیز ورزشکارانی در رشته های انفرادی و تیمی از شهرستان میاندوآب با درخشش در مسابقات کشوری و استانی به عضویت تیم ملی در آمده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی