رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 خرداد 1400 - 16:22
  • کد خبر : ۱۰۴۱۶
  • چاپ خبر : پایان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران | یاری نائب قهرمان شد، شیربیگی خانم گل
شگفتی در آخرین دیدار؛

پایان لیگ برتر فوتسال بانوان ایران | یاری نائب قهرمان شد، شیربیگی خانم گل

ه گزارش یاریزان؛ شانزدهمین فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید. پالایش نفت آبادان که با وجود قرار گرفتن در رده دوم جدول، شانس زیادی برای قهرمانی داشت در آبادان میزبان هیات خراسان رضوی بود. در حالی که آبادانی‌ در بازی امروز با نتیجه ۴ -۴ مساوی بودند چند ثانیه مانده به پایان بازی، با اعلام پنالتی برای نفت، سرمربی خراسان تیم خود را از زمین بیرون کشید و به رختکن برد. بعد از گذشت دقایقی تیم خراسان بالاخره به زمین بازی بازگشت و با گل شدن پنالتی اعلام شده، نفت آبادان عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم فوتسال سایپا که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، امروز مقابل شرکت ملی حفاری قرار گرفت. شاگردان شهناز یاری در نیمه اول این دیدار با حساب دو بر یک به عقب افتادند و سارا افرازی دو گل ملی حفاری را به ثمر رساند و برای سایپا نیز مارال ترکمان گل‌زنی کرد.

پالایش نفت آبادان با پیروزی بر هیات خراسان کاپ قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را از سایپا ربود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پالایش نفت آبادان با پیروزی بر هیات خراسان کاپ قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را از سایپا ربود.

به گزارش یاریزان؛ شانزدهمین فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، با قهرمانی تیم پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

 

------------------------------------

پالایش نفت آبادان که با وجود قرار گرفتن در رده دوم جدول، شانس زیادی برای قهرمانی داشت در آبادان میزبان هیات خراسان رضوی بود. در حالی که آبادانی‌ در بازی امروز با نتیجه ۴ -۴ مساوی بودند چند ثانیه مانده به پایان بازی، با اعلام پنالتی برای نفت، سرمربی خراسان تیم خود را از زمین بیرون کشید و به رختکن برد.

بعد از گذشت دقایقی تیم خراسان بالاخره به زمین بازی بازگشت و با گل شدن پنالتی اعلام شده، نفت آبادان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم فوتسال سایپا که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، امروز مقابل شرکت ملی حفاری قرار گرفت. شاگردان شهناز یاری در نیمه اول این دیدار با حساب دو بر یک به عقب افتادند و سارا افرازی دو گل ملی حفاری را به ثمر رساند و برای سایپا نیز مارال ترکمان گل‌زنی کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در نیمه دوم مهسا کمالی گل سوم ملی حفاری را ثبت کرد و سایپا هم توسط مهسا علی‌مدد به گل رسید اما در نهایت سایپا سه بر دو نتیجه را به میزبان واگذار و به تصاحب عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کردند.

شهناز یاری سرمربی کرمانشاهی تیم فوتسال سایپا و تیم ملی ایران در دیدار پایانی با قبول شکست موفق به تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان ایران نشد.

در پایان این مسابقات سارا شیربیگی ماشین گلزن کرمانشاهی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی به عنوان خانم گل انتخاب شد.

شیربیگی در جریان مرحله مقدماتی و نهایی لیگ ۲۷ گل به ثمر رساند و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی