رفتن به بالا
  • شنبه - 22 آذر 1399 - 11:19
  • کد خبر : ۸۸۵۳
  • چاپ خبر : پایان دور رفت لیگ برتر وزنه برداری / تحقق پیش بینی کسب رتبه چهارم نماینده کرمانشاه
با کسب یک مدال برنز و 633 امتیاز؛

پایان دور رفت لیگ برتر وزنه برداری / تحقق پیش بینی کسب رتبه چهارم نماینده کرمانشاه

شاهو جوانمردی و شهروز قربانی نیز به عنوان مربیان این مرحله تمرینات اردونشینان را تا روز 28 اسفندماه زیر نظر خواهند داشت. اسامی 18 وزنه بردار عبارتند از: حسین نجفی، نیما نعمتی، حسین سلطانی و امیر عزیزی (زنجان)، ابوالفضل جمعه پور، افشین طاهری حاجی وند (خوزستان)، علیرضا لطفی (ایلام)، روح الله بیرانوند و حسین ساکی (لرستان)، محمد حسینی (آذربایجان شرقی)، مهدی حیاتی (کرمانشاه)، اسحاق ذعاب (بوشهر)، علیرضا کاردانیان (کردستان)، علیرضا یوسفی و امیرمحمد رحیمی (مازندران)، آرمین عباسی، علی قاسمی (اردبیل) و ابوالفضل موسوی (فارس) هستند.

کرمانشاه دور رفت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری به پایان رسید و تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه با کسب یک مدال برنز و ۶۳۳ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کرمانشاه دور رفت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری به پایان رسید و تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه با کسب یک مدال برنز و ۶۳۳ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

به گزارش یاریزان؛ سجاد شکربیگی سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه، در خصوص عملکرد تیمش در این رقابت‌ها اظهار داشت: باتوجه به توانی که در اختیار داشتیم، پیش بینی کرده بودیم در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار بگیریم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: در این رقابت ها به مصاف تیم‌هایی رفتیم که بسیار متمول و قدرتمند بودند و با هزینه های میلیاردی وزنه برداران شاخصی در ترکیب تیمشان داشتند.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه اضافه کرد: با این وجود وزنه برداران ما غیرتمندانه به میدان رفتند و توانستند جایگاه چهارم را کسب کنند، درحالیکه در سالهای گذشته همواره در قعر جدول قرار داشتیم.

شکربیگی با بیان اینکه دور برگشت رقابت‌ها احتمالا حدود دوماه دیگر برگزار خواهد شد، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تا آن زمان چند وزنه بردار خوب دیگر را جذب تیم کرده تا با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رقابت های دور رفت لیگ برتر وزنه برداری از ۱۹ تا ۲۱ آذر با حضور هشت تیم نفت اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، پدافند هوایی، نیروی زمینی ارتش، ملی حفاری، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان به میزبانی فولاد خوزستان برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم های گهرزمین سیرجان با کسب ۷۶۰ امتیاز، فولاد خوزستان با کسب ۷۵۷ امتیاز و ملی حفاری اهواز با کسب ۷۴۰ امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده کرمانشاه در این رقابت ها نیز با کسب مدال برنز سپنتا حاکم زاده در دسته ۷۳ کیلوگرم و ۶۳۳ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی