رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آبان 1399 - 14:18
  • کد خبر : ۸۲۰۰
  • چاپ خبر : پاداش فدراسیون کشتی به حساب بانوان آلیش کار قهرمان جهان واریز شد
پس از تاخیر چند ماهه؛

پاداش فدراسیون کشتی به حساب بانوان آلیش کار قهرمان جهان واریز شد

آنا براتی سرمربی تیم ملی آلیش بانوان : اردوی خوبی را با حضور بانوان آلیش کار در سالن توفیق جهانبخت برگزار کردیم.

فدراسیون کشتی پاداش تیم ملی آلیش بانوان که سال گذشته در رقابت های جهانی قزاقستان بعنوان قهرمانی رسیده بود را به حساب نفرات مدال آور و همچنین کادر فنی این تیم پرداخت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون کشتی پاداش تیم ملی آلیش بانوان که سال گذشته در رقابت های جهانی قزاقستان بعنوان قهرمانی رسیده بود را به حساب نفرات مدال آور و همچنین کادر فنی این تیم پرداخت کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون کشتی، پاداش ۴۰۰ میلیون ریالی برای تیم ملی آلیش بانوان که سال گذشته در رقابت های جهانی قزاقستان بعنوان قهرمانی رسیده بود، واریز شد.

 

------------------------------------

لازم به ذکر است فدراسیون کشتی قصد داشت طی مراسمی از تیم قهرمان جهان تقدیر بعمل آورد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر میسر نشد و مبلغ پاداش به حساب مدال آوران و مربیان واریز شد.

رقابت های آلیش قهرمانی جهان روزهای ۱ و ۲ دی ماه سال ۹۸ با حضور ۱۵ کشور جهان در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای هانیه عاشوری در وزن ۷۵+ کیلوگرم، یک مدال نقره فاطمه فتاحی جویباری در وزن ۶۰ کیلوگرم و یک مدال برنز زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم و کسب ۹۳ امتیاز برای نخستین بار در تاریخ این ورزش بعنوان قهرمانی دست یافت. پس از تیم ایران تیم های قرقیزستان با ۸۹ و قزاقستان با ۶۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی