رفتن به بالا
  • شنبه - 1 شهریور 1399 - 13:11
  • کد خبر : ۷۴۴۱
  • چاپ خبر : وریا غفوری کاپیتان آبی های پایتخت، گلزن ترین مدافع لیگ برتر ایران شد
لیگ نوزدهم از نگاه آمار؛

وریا غفوری کاپیتان آبی های پایتخت، گلزن ترین مدافع لیگ برتر ایران شد

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با گلی که در آخرین هفته از لیگ برتر زد تبدیل به گلزن ترین مدافع فوتبال ایران در لیگ نوزدهم شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با گلی که در آخرین هفته از لیگ برتر زد تبدیل به گلزن ترین مدافع فوتبال ایران در لیگ نوزدهم شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر توانست میزبانش شاهین بوشهر را مثل بازی رفت با نتیجه ۴ بر یک شکست داده تا با قرار گرفتن در جایگاه دوم کارش را در این فصل به اتمام برساند.

 

------------------------------------

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که فصل خوبی را پشت سر گذاشت و بازیهای خوبش را با گل های متعددی که زد تکمیل کرد. وی در بوشهر هم یکی از ۴ گلزن تیمش بود تا سهم زیادی در این پیروزی داشته باشد. گلی که غفوری در بوشهر زد پنجمین گل این فصلش بود تا با این تعداد گل گلزن ترین مدافع فصل فوتبال ایران باشد. محمد دانشگر دیگر مدافع استقلال هم با ۴ گل بعد از غفوری قرار گرفت.

آبی پوشان در این فصل با ۵۵ گل زده بهترین خط حمله را داشتند و شیخ دیاباته مهاجم این تیم هم با ۱۵ گل عنوان آقای گلی فصل را به دست آورد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی